Самостійна робота
І варіант
Прізвище, ім’я учня_________________________________________
1.
Добери
парні дзвінкі звуки до глухих приголосних. Запиши їх.
[к]
- [__] [т] - [__]
[ш]
- [__]
[с]
- [__]
[ч]
- [__]
[ц] - [__]
2. Обведи слова, у яких є тільки дзвінкі
приголосні звуки.
Джміль,
хліб, кукурудза, дуб, сніг, мороз.
3.
До
поданих слів добери і запиши перевірні. Впиши пропущені букви.
4.
Впиши
пропущені букви.
Самостійна робота
ІІ варіант
Прізвище, ім’я учня________________________________
1. Добери парні глухі звуки до дзвінких приголосних. Запиши їх.
[б] - [__]
[д] - [__]
[г] - [__]
[з]
- [__]
[дж] -[__] [дз]
-[__]
2. Обведи слова, у яких є тільки глухі приголосні звуки.
Дзвоник, гриб, суп, кішка, кишеня, хата.
3. До поданих слів добери й запиши перевірні. Впиши
пропущені букви.
4. Упиши пропущені букви.
Самостійна робота
І варіант
Прізвище, ім’я учня ___________________________
1.
У
кожному рядку знайди і підкресли слово, що є перевірним до виділеного.
Лисичка, лисячий, лисиця, лисенята.
Весло, веслувати, весла,
весельце.
Млин, млинок, млини, млиночок.
2. До поданих слів добери і запиши перевірні. Впиши
пропущені букви е або и.
3. Знайди і підкресли словникові слова.
Село, черемха, орден, димок, герой, березняк, верба, депутат, бетон.
4. Упиши пропушені букви е або и.
Самостійна робота
І варіант
Прізвище, ім’я учня ________________________________
1.
У
кожному рядку знайди і підкресли слово, що є перевірним до виділеного.
Чистота, чистенький, чистун, чистий.
Тепло, тепліє, теплий, потепління.
Клин, клинок, клини,
клиночок.
2.
До поданих слів добери й запиши перевірні.
Впиши пропущені букви е або и.
3.
Знайди
і підкресли словникові слова.
Теплота, веснянка, президент,
пшениця, листопад, кишеня, секунда, крило, дециметр.
4.
Впиши
пропущені букви е або и.
Немає коментарів:
Дописати коментар