Літературне читання
(за
підручником В. О. Науменко)
І
семестр – 47 год
№
з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
У країні давнини (21 год)
|
|||
Міфи
|
|||
1
|
Ознайомлення з підручником. Вступ
до розділу «У країні давнини»
|
|
|
2
|
Міфи. Єгипетські міфи « Бог сонця
Ра».
|
|
|
3
|
Єгипетський міф. «Ра та Апоп».
Навчальне аудіювання.
|
|
|
4
|
Міфи Давньої Греції. Персонажі
міфів.
|
|
|
5
|
Міфи Давньої Греції. «Пандора».
Чарівні перетворення.
|
|
|
6
|
Позакласне
читання. Міфи народів світу______________________________
__________________________________
|
|
|
7
|
Слов’янські міфи. Спільне та
відмінне у міфології народів світу.
|
|
|
8
|
Контрольна робота: аудіювання
___________________________________
Створення людини. Міфи про походження людини на
Землі.
|
|
|
9
|
Аналіз к.
р. Життя і творчість Сергія Плачинди. Міфологічні образи у
художньому творі. С. Плачинда. «Білобог і Чорнобог».
|
|
|
10
|
Повтори і
пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Міфи».
Тема 1
|
|
|
Від міфу до казки
|
|||
11
|
Вступ до
теми «Від міфу до казки».
Легенди. «Тополя»(народна
легенда). Прислів’я.
|
|
|
12
|
Позакласне читання. Народні легенди
__________________________
__________________________________
|
|
|
13
|
Життя і
творчість Б. Чалого. Засновники міста Київ. Б.Чалий «Дума про Кия та його
славний рід» (скорочено), (уривок напам’ять).
|
|
|
14
|
Притчі.
Леонардо да Вінчі. «Лебідь». Переказування притчі.
|
|
|
15
|
Казки
(соціально-побутові). Українська народна казка. Л.Костенко «Отак би слухав…».
|
|
|
16
|
Українська
народна казка. Терпінням і працею всього здобудеш. «Золотий черевичок» (укр.
народна казка).
|
|
|
17
|
Продовження
роботи над українською народною казкою «Золотий черевичок».
|
|
|
18
|
Позакласне читання.
Казка мудрістю багата ____________________________
__________________________________
|
|
|
19
|
Згода будує, а
незгода руйнує. Киргизька народна казка «Злагода».
|
|
|
20
|
Контрольна робота: читання мовчки (письмово)
________________________
__________________________________
|
|
|
21
|
Аналіз к. р. Повтори
і пригадай. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «У країні давнини».
Тема 2
|
|
|
Краса світу в художньому творі (45 год)
|
|||
22
|
Вступ до
розділу. Краса світу в художньому творі. Якщо уважно подивитися навколо.
Микола Вороний «Краса! На світі цім Краса!..»
|
|
|
23
|
Краса,
натхнення, радість і таємниця. Василь Сухомлинський «Краса, натхнення,
радість і таємниця». Поділ тексту на частини, складання плану.
|
|
|
24
|
Позакласне
читання.
Вікно в природу___________________________
__________________________________
|
|
|
Лірика
|
|||
25
|
Лірика. Пейзажна
лірика. Художні засоби в поезії. Життя і творчість Тараса Шевченка. Дитинство
поета.
|
|
|
26
|
Твори великого Кобзаря.
Тарас Шевченко « Встала й
весна...». Метафора.
|
|
|
27
|
Тарас
Шевченко « Реве та стогне Дніпр широкий...»(напам’ять). Передача почуттів .
|
|
|
28
|
Микола Гоголь
« Чудовий Дніпро» (прозовий уривок напам’ять). Порівняння описів у текстах.
|
|
|
29
|
Тарас
Шевченко «За сонцем хмаронька пливе». Почуття поета.
|
|
|
30
|
Позакласне читання. Тарасове слово (бібліотечний
урок)
__________________________________
|
|
|
31
|
Контрольна робота: усний переказ прочитаного твору
________________
__________________________________
Українські письменники дітям
про Т. Г. Шевченка.
|
|
|
32
|
Контрольна робота: усний переказ прочитаного твору
_______________
_________________________________
Життя і творчість
Івана Франка. Р.
Завадович «Любив Франко».
|
|
|
33
|
Контрольна робота: усний переказ прочитаного твору _____________
_________________________________ Іван Франко «Полудень». Порівняльна
характеристика творів мистецтва.
|
|
|
34
|
Контрольна робота: усний переказ прочитаного твору ________________
__________________________________
Микола Гоголь «Степ
дедалі гарнішав»
|
|
|
35
|
Порівнюємо та
аналізуємо твори. Іван Франко «Сипле, сипле, сипле сніг...», В.
Симоненко «Сама ж господарка…».
|
|
|
36
|
Позакласне читання. Класика пейзажної
лірики __________________
__________________________________
|
|
|
37
|
Повтори і
пригадай. Урок узагальнення вивченого.
Тема 3
|
|
|
38
|
Позакласне
читання. Краса
природи у віршах українських поетів___________
__________________________________
|
|
|
39
|
Життя і
творчість Лесі Українки. Леся Українка «Вже сонечко в море сіда...», «Пливе
білий човник». Порівняння.
|
|
|
40
|
Життя і творчість Марко
Вовчок. Краса літнього вечора. Марко Вовчок «Опис вечора». Порівняння творів
М. Вовчок та Л. Українки.
|
|
|
41
42
|
Життя і
творчість Ліни Костенко. Краса і почуття. Л. Костенко
«Здивовані квіти», «Красива осінь вишиває…», «Осінь, ось вона, осінь»,
«Осінній день» (напам’ять вірш на вибір).
|
|
|
43
|
Контрольна робота: читання вголос
__________________________________
Життя і
творчість Д. Павличка. Ліричні твори-роздуми. Д. Павличко «Плесо», «Синиця»,
«Яблуко».
|
|
|
44
|
Контрольна робота: читання вголос
_________________________________
Як хліб на
стіл прийшов. Д. Павличко «Зернина». І. Драч «Етюд про хліб». С.
Жупанин «Ходімо в поле, сину».
|
|
|
|
|
|
|
45
46
|
Контрольна робота: читання вголос
_________________________________
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної
української дитячої літератури для читання в 3,4 класах»____________
__________________________________
__________________________________
|
|
|
47
|
Позакласне
читання. Свято поетичного слова. Бібліотечний урок.
Підвення підсумків.
Тема4
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар