Українська
мова
За підручником М.
Захарійчук, А. Мовчун
(І семестр – 4 години на тиждень, ІІ семестр – 3
гдини на тиждень)
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
||||
Мова і мовлення
|
|||||||
1.
|
Вступ. Мова –
найважливіший засіб людського спілкування. Доповнення тексту. (впр. 1-4)
|
||||||
2.
|
Рідна і
державна мова. Усний переказ тексту. (впр. 5-8)
|
||||||
3.
|
Культура усного
і писемного мовлення. Слова ввічливості. Уміння вести діалог. Навчальний діалог.(впр. 9-12)
|
||||||
Текст
|
|||||||
4.
|
Текст і його
ознаки. Тема і мета тексту. Заголовок (впр. 13-16)
|
||||||
5.
|
Змістовий
зв'язок між частинами тексту. Відновлення деформованого тексту.(впр. 17-20)
|
||||||
6.
|
Абзац. Роль
абзаців у тексті (впр. 21-23)
|
||||||
7.
|
Ознаки
художнього і наукового стилів. Усний
переказ тексту(впр.24-27)
|
||||||
8.
|
Розвиток мовлення Написання правил «Поведінка в
осінньому лісі»
|
||||||
9.
|
Ознаки ділового
тексту. Ознайомлення зі зразками ділових текстів (впр. 29-32)
|
||||||
10
|
План тексту.
Поділ тексту на частини за поданим планом. Усний переказ тексту(впр. 33-36)
|
||||||
11
|
Текст-розповідь.
Складання усної розповіді за серією малюнків та опорними словами(впр. 37-40)
|
||||||
12
|
Текст-опис.
Складання тексту-опису за поданим планом і опорними словами(впр. 41-46)
|
||||||
13
|
Ознайомлення з
жанром есе (розмірковування у довільній формі на будь-яку задану тему).
Складання есе.
|
||||||
14
|
Перевірна робота. Письмовий переказ
|
||||||
15
|
Аналіз
перевірної роботи. Узагальнення вивченого про текст
|
Тема
|
|||||
16
|
Закріплення та
узагальнення вивченого про речення. Поділ тексту на речення (впр. 48-51)
|
||||||
17
|
Розвиток мовлення. Робота над деформованим текстом. Упорядкування частин тексту з опорою на
ілюстративний матеріал
|
||||||
18
|
Речення окличні
і неокличні. Інтонування речень (впр. 57-60)
|
||||||
19
|
Звертання,
розділові знаки при них. Навчальний діалог(впр. 61-64)
|
||||||
20
|
Члени речення
.Головні і другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні(впр. 65-68)
|
||||||
21
|
Зв'язок між
словами у реченнях. Словосполучення. Усний переказ тексту(впр. 69-72)
|
||||||
22
|
Узагальнення
знань учнів. Перебудова речень
(впр.73-76)
|
||||||
Слово. Значення слова
|
|||||||
23
|
Пряме і
переносне значення слів. Спостереження за значенням слів(впр. 77-80). Перевірна робота. Діалог.
|
||||||
24
|
Слова, що мають
кілька значень. Складання речень(впр. 81-84). Перевірна робота. Діалог.
|
||||||
25
|
Розвиток мовлення. Робота з деформованим текстом. Упорядкування частин тексту з опорою на
ілюстративний матеріал
|
||||||
26
|
Слова, що
звучать однаково, але мають різні значення(впр. 86-89). Перевірна робота. Діалог.
|
||||||
27
|
Синоніми. Роль
синонімів у тексті. Редагування тексту (впр.90-93). Перевірна робота. Діалог.
|
||||||
28
|
Антоніми.
Спостереження за роллю антонімів у тексті (впр.94-97)
|
||||||
29
|
Фразеологізми.
Роль фразеологізмів у мовленні. Складання речень(впр. 98-101)
|
||||||
30
|
Культура
мовленого слова. Редагування тексту(впр. 102-105)
|
||||||
31
|
Перевірна робота. Мовна тема.
|
||||||
32
|
Аналіз
перевірної роботи. Узагальнення знань з теми.
|
Тема
|
|||||
Будова слова
|
|||||||
33
|
Поняття про
закінчення. Закінчення як засіб зв’язку у реченні. Усний переказ тексту (впр.
106-109)
|
||||||
34
|
Розвиток мовлення. Складання художнього тексту за початком, сюжетними малюнками і планом .
|
||||||
35
|
Корінь.
Спільнокореневі слова. Розрізнення слів із коренями, що пишуться однаково,
але мають різне значення (впр. 115-118)
|
||||||
36
|
Чергування
голосних [о],[е]з[і] в коренях слів (впр. 119-122)
|
||||||
37
|
Чергування
приголосних [г],[к],[х]із[ж],[ч],[ш]і[з’],[ц’],[с’]. Складання речень (впр. 123-126).
|
||||||
38
|
Вимова і
правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в корені слова, що перевіряються
наголосом (впр. 127-130)
|
||||||
39
|
Вимова і
правопис слів із ненаголошеними [е],[и] в корені слова, що перевіряють
наголосом. Поняття «орфограма» (впр. 131-138)
|
||||||
40
|
Вимова і
правопис слів із ненаголошеними [е],[и] в корені слова, що не перевіряються наголосом. Опрацювання програмових
словникових слів. Робота з орфографічним словником (впр. 139-142)
|
||||||
41
|
Розвиток мовлення. Складання плану до тексту із використанням допоміжних слів.
|
||||||
42
|
Вимова й
правопис слів із ненаголошеними [е],[и] в корені слова, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним
словником (впр. 144-147)
|
||||||
43
|
Перевірна робота. Диктант «Верба»
|
||||||
44
|
Аналіз
перевірної роботи. Узагальнення знань за темою «Будова слова»
|
Тема
|
|||||
45
|
Вимова і
правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Опрацювання
програмових слів. Робота з орфографічним словником (впр. 148-151)
|
||||||
46
|
Вимова і
правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками в кінці та в
середині слів перед глухими. Робота з орфографічним словником. Письмо із
пам’яті (впр 152-155)
|
||||||
47
|
Вимова і
правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Опрацювання
програмових слів. Складання тексту за малюнками і опорними словами (впр.
156-63)
|
||||||
48
|
Закріплення
вивченого про вимову й правопис слів з дзвінкими приголосними звуками.
Опрацювання програмових слів. Складання зв’язної розповіді за малюнком,
кінцівкою та опорними словами (впр. 164-167)
|
||||||
49
|
Розвиток мовлення. Листи
|
||||||
50
|
Префікс.
Словотворча роль префіксів. Робота з фразеологізмами (впр.173-180)
|
||||||
51
|
Префікси,
співзвучні з прийменниками.
Редагування тексту
(впр. 181-184)
|
||||||
52
|
Правопис
префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами (впр. 185-188)
|
||||||
53
|
Спостереження
за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня. Уний переказ
тексту (впр.189-192)
|
||||||
54
|
Написання
префіксів з-(с-). Утворення слів за допомогою префіксів (впр. 193-196)
|
||||||
55
|
Апостроф після
префіксів перед я, ю, є,ї (впр. 197-200)
|
||||||
56
|
Розвиток мовлення. Написання запрошення (привітання)
|
||||||
57
|
Перенос слів із
префіксами. Закріплення правила вживання апострофа після префіксів(впр.
202-205)
|
||||||
58
|
Суфікс. Роль
суфіксів (впр. 206-213)
|
||||||
59
|
Творення слів
із найуживанішими суфіксами. Перевірна
робота. Списування.
|
||||||
60
|
Збіг однакових
приголосних звуків на межі кореня та суфікса (впр. 218-221)
|
Тема
|
|||||
Немає коментарів:
Дописати коментар