четвер, 22 вересня 2016 р.

Календарне планування з української мови (3 клас І семестр) за оновленою програмою 2016 р.

Українська мова
За підручником М. Захарійчук, А. Мовчун
(І семестр – 4 години на тиждень, ІІ семестр – 3 гдини на тиждень)
№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітки
Мова і мовлення
1.
Вступ. Мова – найважливіший засіб людського спілкування. Доповнення тексту. (впр. 1-4)


2.
Рідна і державна мова. Усний переказ тексту. (впр. 5-8)


3.
Культура усного і писемного мовлення. Слова ввічливості. Уміння вести діалог.  Навчальний діалог.(впр. 9-12)


Текст
4.
Текст і його ознаки. Тема і мета тексту. Заголовок (впр. 13-16)


5.
Змістовий зв'язок між частинами тексту. Відновлення деформованого тексту.(впр. 17-20)


6.
Абзац. Роль абзаців у тексті (впр. 21-23)


7.
Ознаки художнього і  наукового стилів. Усний переказ тексту(впр.24-27)


8.
Розвиток  мовлення Написання правил «Поведінка в осінньому  лісі»


9.
Ознаки ділового тексту. Ознайомлення зі зразками ділових текстів (впр. 29-32)


10
План тексту. Поділ тексту на частини за поданим планом. Усний переказ тексту(впр. 33-36)


11
Текст-розповідь. Складання усної розповіді за серією малюнків та опорними словами(впр. 37-40)


12
Текст-опис. Складання тексту-опису за поданим планом і опорними словами(впр. 41-46)


13
Ознайомлення з жанром есе (розмірковування у довільній формі на будь-яку задану тему). Складання есе.


14
Перевірна робота. Письмовий переказ


15
Аналіз перевірної роботи. Узагальнення вивченого про текст

Тема
16
Закріплення та узагальнення вивченого про речення. Поділ тексту на речення (впр. 48-51)


17
Розвиток мовлення. Робота над деформованим текстом. Упорядкування частин тексту з опорою на ілюстративний матеріал


18
Речення окличні і неокличні. Інтонування речень (впр. 57-60)


19
Звертання, розділові знаки при них. Навчальний діалог(впр. 61-64)


20
Члени речення .Головні і другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченні(впр. 65-68)


21
Зв'язок між словами у реченнях. Словосполучення. Усний переказ тексту(впр. 69-72)


22
Узагальнення знань учнів.  Перебудова речень (впр.73-76)


Слово. Значення слова
23
Пряме і переносне значення слів. Спостереження за значенням слів(впр. 77-80). Перевірна робота. Діалог.


24
Слова, що мають кілька значень. Складання речень(впр. 81-84). Перевірна робота. Діалог.


25
Розвиток мовлення. Робота з деформованим текстом. Упорядкування частин тексту з опорою на ілюстративний матеріал


26
Слова, що звучать однаково, але мають різні значення(впр. 86-89). Перевірна робота. Діалог.


27
Синоніми. Роль синонімів у тексті. Редагування тексту (впр.90-93). Перевірна робота. Діалог.


28
Антоніми. Спостереження за роллю антонімів у тексті (впр.94-97)


29
Фразеологізми. Роль фразеологізмів у мовленні. Складання речень(впр. 98-101)


30
Культура мовленого слова. Редагування тексту(впр. 102-105)


31
Перевірна робота. Мовна тема.



32
Аналіз перевірної роботи. Узагальнення знань з теми.

Тема
Будова слова
33
Поняття про закінчення. Закінчення як засіб зв’язку у реченні. Усний переказ тексту (впр. 106-109)


34
Розвиток мовлення. Складання художнього тексту за початком, сюжетними малюнками і планом .


35
Корінь. Спільнокореневі слова. Розрізнення слів із коренями, що пишуться однаково, але мають різне значення (впр. 115-118)


36
Чергування голосних [о],[е]з[і] в коренях слів (впр. 119-122)


37
Чергування приголосних [г],[к],[х]із[ж],[ч],[ш]і[з’],[ц’],[с’]. Складання речень (впр. 123-126).


38
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в корені слова, що  перевіряються наголосом  (впр. 127-130)


39
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е],[и] в корені слова,  що перевіряють наголосом. Поняття «орфограма» (впр. 131-138)


40
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е],[и] в корені слова, що не перевіряються наголосом. Опрацювання програмових словникових слів. Робота з орфографічним словником (впр. 139-142)


41
Розвиток мовлення. Складання плану до тексту із використанням допоміжних слів.


42
Вимова й правопис слів із ненаголошеними [е],[и] в корені слова, що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником (впр. 144-147)


43
Перевірна робота. Диктант «Верба»


44
Аналіз перевірної роботи. Узагальнення знань за темою «Будова слова»

Тема
45
Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Опрацювання програмових слів. Робота з орфографічним словником (впр. 148-151)


46
Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками в кінці та в середині слів перед глухими. Робота з орфографічним словником. Письмо із пам’яті (впр 152-155)


47
Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. Опрацювання програмових слів. Складання тексту за малюнками і опорними словами (впр. 156-63)


48
Закріплення вивченого про вимову й правопис слів з дзвінкими приголосними звуками. Опрацювання програмових слів. Складання зв’язної розповіді за малюнком, кінцівкою та опорними словами (впр. 164-167)


49
Розвиток мовлення. Листи


50
Префікс. Словотворча роль префіксів. Робота з фразеологізмами (впр.173-180)


51
Префікси, співзвучні з прийменниками.  Редагування тексту
(впр. 181-184)


52
Правопис префіксів роз-, без-. Перенос слів із префіксами (впр. 185-188)


53
Спостереження за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня. Уний переказ тексту (впр.189-192)


54
Написання префіксів з-(с-). Утворення слів за допомогою префіксів (впр. 193-196)


55
Апостроф після префіксів перед я, ю, є,ї (впр. 197-200)


56
Розвиток мовлення. Написання запрошення (привітання)


57
Перенос слів із префіксами. Закріплення правила вживання апострофа після префіксів(впр. 202-205)


58
Суфікс. Роль суфіксів (впр. 206-213)


59
Творення слів із найуживанішими суфіксами. Перевірна робота. Списування.


60
Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса (впр. 218-221)

Тема


Немає коментарів:

Дописати коментар