пʼятниця, 23 вересня 2016 р.

алендарне планування з курсу "Я у світі" (3 клас І семестр) за оновленою програмою 2016 року

Я у світі
За підручником Н. Бібік
(1 година на тиждень)

№ з/п
Тема уроку
Дата
Примітки
1
Вступ. Людина – частина природи. Людина  -  частина суспільства (с. 3-8)


2
Що таке людське «Я». Яким бути? Моє зовнішнє «Я». Складові мого внутрішнього «Я»: світосприйняття, характер, ідентичність(приналежність) (с. 24-28)


3
Як досягти успіху? Обговорення можливостей досягнення успіху (с 29-32)


4
Вчимося вчитися. Обов’язкові умови  успішного розвитку сучасної людини: навчання, праця. Практична робота: складання правил успішного навчання (с. 22-23)


5
Хочеш бути щасливим не будь лінивим. Самостійність і відповідальність. Практична робота: складання правил успішного навчання (с. 33-34)


6
Узагальнення і систематизація знань учнів


7
Сім’я. Склад сімї. Практична робота: моделювання способів поштивого ставлення до старших та інших членів сімї (с. 40-43)


8
Мої основні права та обов’язки у сімї (с 40-43)


9
Жити по совісті. Родинні стосунки (с. 43-45)


10
Школа. Традиції рідної школи (с. 48-49)


11
Навчальний проект (колективний): «Історія та традиції моєї школи (мого класу)» (с. 55-56)


12
Основні правила учнів. Права та обов’язки учнів. (с. 50-54)


13
Правила поведінки. Стосунки з однокласниками. Рольові ігри: складання  застосування правил поведінки в різних ситуаціях, з якими найчастіше зустрічаються діти у класі, у школі, під час екскурсії, походу та ін..


14
Учнівське самоврядування класу. Основні права і обов’язки членів учнівської громади класу.


15
Узагальнення і систематизація знань учнів. Соціальна акція «Новорічні подарунки для…»


Немає коментарів:

Дописати коментар