Літературне читання,
3 клас
(за
підручником В. О. Науменко)
І семестр
— 3 години на тиждень
№з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
З народного
джерела. Українські народні каки
|
|||
1
|
Ознайомлення з підручником. Вступ до теми.
Світ народних казок. «Українські народні казки» Казки про тварин. Прислів’я
|
|
|
2
|
Де сила не візьме, там розум допоможе. Вчинок
персонажа. «Їжак та заєць»(українська народна казка)
|
|
|
3
|
Де сила не візьме, там розум допоможе. «Їжак
та заєць»(українська народна казка)(продовження). Читання в особах. Прислів’я
|
|
|
4
|
Порівняння казок із різними персонажами,
але схожими вчинками. Тема й оснвна думка казки. «Лисиця та Рак» (українська народна казка).
Навчальне аудіювання.
|
|
|
5
|
Чарівні казки. Чарівні перетворення в казці.
«Про Оха- чудотворна» (скорочено)
|
|
|
6
|
Чарівні перетворення в казці. «Про Оха –чудотвора»
(продовження). Читання в особах. Навчальне аудіювання.
|
|
|
7
|
Позакласне читання. Українські народні чарівні казки. «Казка —
це диво, сповнене краси»
|
|
|
8
|
Контрольна робота №1 .
Аудіювання
|
|
Тема
|
Казки народів
світу
|
|||
9
|
Вступ до теми. Внутрішній стан героя. «Сильний лев і
маленьке мишеня» (болгарська казка)
|
|
|
10
|
Без вірного друга — велика туга.
«Як серед птахів виникла дружба» (бірманська
казка)
|
|
|
11-12
|
Чарівний помічник. «Синя Свита Навиворіт
Пошита» (білоруська казка)
|
|
|
13
|
Позакласне читання. Казки народів світу
|
|
|
14
|
Чарівна річ. «Чарівний каптур» (японська
казка)
|
|
|
15
|
Чарівна річ. «Чарівний каптур» (японська
казка)
|
|
|
16
|
Контрольна
робота №2. Читання мовчки (письмово)
|
|
|
З літературної скарбниці. Казки зарубіжних письменників
|
|||
17
|
Світ літературних казок. Дональд Біссет
«Тигр і автор»
|
|
|
18
|
Позакласне читання. Казки зарубіжних
письменників. Карл Коллоді «Піноккіо» (уривок із казки)
|
|
|
19
|
Дружба — найдорожчий скарб. Якоб і
Вільгельм Грімм «Бременські музиканти» (скорочено)
|
|
|
20
|
Якоб і Вільгельм Грімм «Бременські
музиканти» (скорочено)
|
|
|
21
|
Казки всесвітньовідомого датського казкаря
Ганса Крістіана Андерсена «Ромашка» (скорочено)
|
|
|
22
|
Коли твір відкриває свої таємниці. Ганс
Крістіан Андерсен «Ромашка» (скорочено)(продовження)
|
|
|
23
|
Розкриваємо таємниці казки. Марія
Познанська «Ромашка». Михайло Коцюбинський «Звився жайворонок» «Жайворонка
якщо хтось і не бачив » (за Юрієм Дмитрієвим)
|
|
Вивчення напам’ять
|
24
|
Позакласне читання. Захопливий світ казок
братів Грімм
|
|
|
25
|
Сила уяви. Ірина Жиленко «Вечір гномів». Контрольна робота №3. Усний переказ.
|
|
|
26
|
Тримай язика на припоні. Захаріас Топеліус
«Казка про старого гнома». Контрольна
робота №3. Усний переказ
|
|
|
27
|
Як не втратити друга. Захаріас Топеліус
«Казка про старого гнома» Контрольна
робота №3. Усний переказ.
|
|
|
28
|
Як мед, то ще й ложкою. Олександр Пушкін
«Казка про рибака та рибку» Контрольна
робота №3. Усний переказ.
|
|
|
29
|
Як мед, то ще й ложкою. Олександр Пушкін
«Казка про рибака та рибку» (продовження) Контрольна робота №3. Усний переказ.
|
|
|
З0
|
Позакласне читання. Джеремі Стронг «Гармидер у школі»
|
|
|
31
|
За горами, за лісами, за широкими морями.
Петро Єршов «Горбоконик»
|
|
|
32
|
Відкриваємо таємниці світу. Костянтин
Ушинський «Витівки старої зими»
|
|
|
33
|
Підсумковий урок, за розділом «Казки
зарубіжних письменників»
|
|
Тема
|
Казки
українських письменників
|
|||
34
|
Вступ до розділу. Казки українських
письменників. Лариса Письменна «Як зажурився веселий Казкар»
|
|
|
35
|
Не роби іншому того, чого сам не любиш.
Іван Франко «Лисичка і Журавель»
|
|
|
36
|
Позакласне читання «Прийшла зима біловолоса»
|
|
|
37
|
Леся Українка. «Казка про Оха-чудодія»
|
|
Вивчення
напамять
|
38
|
Учіться фантазувати. Василь Сухомлинський «Дід Осінник» Контрольна робота №4. Читання вголос
|
|
|
39
|
Учіться фантазувати. Василь Сухомлинський
«Снігуроньчина пісня» Контрольна робота
№4. Читання вголос
|
|
|
40
|
Коли твір відкриває свої таємниці. Оксана
Іваненко «Синичка» (скорочено) Контрольна
робота №4. Читання вголос
|
|
|
41
|
Коли твір відкриває свої таємниці. Оксана
Іваненко «Синичка» (скорочено) (продовження) Контрольна робота №4. Читання вголос
|
|
|
42
|
Позакласне читання «У кожного є співуча пір'їнка» (за творами
В. О. Сухомлинського)
|
|
|
43
|
Допоможемо пташкам узимку. Анатолій Качан
«Крихта хліба». Леонід Глібов «Хто вона? »
|
|
Вивчення напамять
|
44
|
Підсумковий урок за розділом «Казки
українських письменників»
|
|
|
45
|
Урок-свято «Просимо казку в гості до себе»
|
|
Тема
|
Немає коментарів:
Дописати коментар