пʼятниця, 23 вересня 2016 р.

Календарне планування з природознавства ( 3клас І семестр) за оновленою програмою

Природознавство
За підручником І Грущинської
(2 години на тиждень)

№з/п
Тема уроку
Дата
Примітки
1
Вступ. Які незвичайні властивості має вода? Властивості рідин на прикладі води. Практична робота: порівняння властивостей води  та інших рідин (с. 8-11)


2
Значення трьох станів води для життя на Землі. Вода – розчинник Розчинні та нерозчинні  речовини Практична робота: дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті (с.12)


3
Де на Землі міститься вода? Прісна і морська вода. Розподіл запасів прісної води на Землі (с.13-16)


4
Яке значення води в житті людини? Як людина використовує властивості води (с. 18-19)


5
Як охороняти безцінний скарб Землі – воду? Охорона водойм (с. 20-21)


6
Перевір, як ти вмієш застосовувати знання про воду (с. 26-30)


7
Які властивості має повітря? Газоподібні речовини . Розширення газів за нагрівання. Практична робота: дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря (с. 26-30)


8
З чого складається повітря? (с 31-33)


9
Чому повітря рухається? Поняття про виникнення вітру(с 34-35)


10
Як людина використовує властивості повітря? (с36 -37)


11
Чому потрібно охороняти повітря від забруднення? (с. 38-39)


12
Контрольна робота «Вода. Повітря»


13
Аналіз контрольної роботи. Що таке корисні копалини? Види корисних копалин (тверді, рідкі, газоподібні). Практична робота: ознайомлення з колекцією корисних копалин; порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних копалин (с. 47-49)

Тема
14
Навіщо людям потрібні корисні копалини? Різноманітність корисних копалин (с. 50-51)


15
Навчальний проект: «Шукачі скарбів»(корисні копалини рідного краю), маршрутом до експозиції краєзнавчого музею «Корисні копалини»


16
Грунт. Родючість – основна властивість ґрунту (с. 52-54)


17
Як склад ґрунту впливає на його властивості? Практична робота: виявлення повітря та води у складі ґрунту (с.55-56)


18
Хто живе у ґрунті? Роль живих організмів в утворенні ґрунту.


19
Значення і охорона ґрунтів


20
Навчальний проект  : «Чому не можна випалювати стерню?»


21
Контрольна робота «Корисні копалини. Ґрунти»


22
Аналіз контрольної роботи. Що таке енергія і для чого вона потрібна? Паливні корисні копалини (вугілля, нафта, газ, торф) та їх використання людиною (с. 60-64)

Тема
23
Які джерела енергіє є невичерпними? Використання людиною джерел енергії (с. 68-69)


24
У чому переваги Сонця? (с. 70-71)


25
Як «приручити» вітер? (с. 74-75)


26
Чому воду називають невтомною трудівницею? (с. 74-75)


27
Навчальний проект: «Як Зберегти тепло і світло  нашому домі»


28
Контрольна робота «Енергія та її збереження»


29
 Аналіз контрольної роботи. Як «упізнати» рослини? Рослини – живі організми. Різноманітність рослин (с. 80-84)


30
Які рослини – квіткові? Однорічні та багаторічні рослини. Практичне заняття: розпізнавання квіткових рослин за наочністю (с. 85-87)

Тема

Немає коментарів:

Дописати коментар