Природознавство
За підручником І Грущинської
(2 години на тиждень)
№з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітки
|
1
|
Вступ. Які незвичайні властивості має вода? Властивості рідин на прикладі
води. Практична робота: порівняння властивостей води та інших рідин (с. 8-11)
|
|
|
2
|
Значення трьох станів води для життя на Землі. Вода – розчинник Розчинні
та нерозчинні речовини Практична
робота: дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті
(с.12)
|
|
|
3
|
Де на Землі міститься вода? Прісна і морська вода. Розподіл запасів
прісної води на Землі (с.13-16)
|
|
|
4
|
Яке значення води в житті людини? Як людина використовує властивості води
(с. 18-19)
|
|
|
5
|
Як охороняти безцінний скарб Землі – воду? Охорона водойм (с. 20-21)
|
|
|
6
|
Перевір, як ти вмієш застосовувати знання про воду (с. 26-30)
|
|
|
7
|
Які властивості має повітря? Газоподібні речовини . Розширення газів за
нагрівання. Практична робота: дослідження властивостей газоподібних речовин на
прикладі повітря (с. 26-30)
|
|
|
8
|
З чого складається повітря? (с 31-33)
|
|
|
9
|
Чому повітря рухається? Поняття про виникнення вітру(с 34-35)
|
|
|
10
|
Як людина використовує властивості повітря? (с36 -37)
|
|
|
11
|
Чому потрібно охороняти повітря від забруднення? (с. 38-39)
|
|
|
12
|
Контрольна робота «Вода. Повітря»
|
|
|
13
|
Аналіз контрольної роботи. Що таке корисні копалини? Види корисних
копалин (тверді, рідкі, газоподібні). Практична робота: ознайомлення з колекцією
корисних копалин; порівняння властивостей твердих тіл на прикладі корисних
копалин (с. 47-49)
|
|
Тема
|
14
|
Навіщо людям потрібні корисні копалини? Різноманітність корисних копалин
(с. 50-51)
|
|
|
15
|
Навчальний проект: «Шукачі скарбів»(корисні копалини рідного краю),
маршрутом до експозиції краєзнавчого музею «Корисні копалини»
|
|
|
16
|
Грунт. Родючість – основна властивість ґрунту (с. 52-54)
|
|
|
17
|
Як склад ґрунту впливає на його властивості? Практична робота: виявлення
повітря та води у складі ґрунту (с.55-56)
|
|
|
18
|
Хто живе у ґрунті? Роль живих організмів в утворенні ґрунту.
|
|
|
19
|
Значення і охорона ґрунтів
|
|
|
20
|
Навчальний проект : «Чому не можна
випалювати стерню?»
|
|
|
21
|
Контрольна робота «Корисні
копалини. Ґрунти»
|
|
|
22
|
Аналіз контрольної роботи. Що таке енергія і для чого вона потрібна?
Паливні корисні копалини (вугілля, нафта, газ, торф) та їх використання
людиною (с. 60-64)
|
|
Тема
|
23
|
Які джерела енергіє є невичерпними? Використання людиною джерел енергії
(с. 68-69)
|
|
|
24
|
У чому переваги Сонця? (с. 70-71)
|
|
|
25
|
Як «приручити» вітер? (с. 74-75)
|
|
|
26
|
Чому воду називають невтомною трудівницею? (с. 74-75)
|
|
|
27
|
Навчальний проект: «Як Зберегти тепло і світло нашому домі»
|
|
|
28
|
Контрольна робота «Енергія
та її збереження»
|
|
|
29
|
Аналіз контрольної роботи. Як
«упізнати» рослини? Рослини – живі організми. Різноманітність рослин (с.
80-84)
|
|
|
30
|
Які рослини – квіткові? Однорічні та багаторічні рослини. Практичне
заняття: розпізнавання квіткових рослин за наочністю (с. 85-87)
|
|
Тема
|
Немає коментарів:
Дописати коментар