Контрольна
робота з літературного читання мовчки 3 клас (письмово)
Як я став
відмінником
Я не
вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки. Вона
навіть вважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я до цього ставлюся
скептично. Але помічав, що коли
Катя не хоче, щоб її викликали до дошки,
вона щось шепоче собі, і її не викликають.
Якось
Катя сказала мені:
-
Півнику (прізвище у мене таке), хочеш одержати одинадцять
балів з української мови?
-
Я реаліст, - відповів їй, - тому про таке і не мрію.
-
А Якщо я тобі допоможу? – не вгавала Мишка.
-
Почаклуєш? – запитав я.
-
Авжеж, тільки ти повинен виконати усі умови і якщо у
твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка,
віддаси мені свій брелок для ключів.
Я
погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся
Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала
мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй. Наступного дня після уроків
вона прискіпливо питала мене,ще й диктант примусила написати.
А в
п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не
насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік,
аж поки Леся Степанівна не запитала її:
- Мишко, ти
хочеш до дошки?
- Ні, це не
я, а Півник хоче.
- Ну що ж,
Півнику, йди відповідай, - сказала вчителька.
І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна
здивовано дивилася на мене. Потім сказала:
- Півнику,
я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.
Коли я
сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:
-
Віддавай брелок, ти обіцяв.
А я не сперечався.
Через кілька днів Мишка знову
запитала мене:
-
Одинадцять балів з історії хочеш?
-
Це теж можливо? – засумнівався я .
-
Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.
І все повторилося. Я вивчив
параграф з історії. Мишка перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав
отримувати одинадцятку за одинадцятою.
Довелося віддати Мишці свій рожевий
фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступній чверті я став відмінником.
У чаклунство я не вірю, але пояснити те,
що сталося, не можу. Спробуйте ви.
Контрольна робота з літературного читання . Читання мовчки (письмово)
Дата_______________________________________
Прізвище учня_______________________________________________
- Визнач жанр прочитаного твору.
А народна казка
Б авторська казка
В оповідання
- З якого предмет хлопчик Півник
отримав першу гарну оцінку.
А з історії
Б з математики
В з
української мови
- Якими рисами характеру наділено
хлопчика Півника із твору Ольги Бусенко «Як я став відмінником»?
А наполегливим, впевненим
Б лінивим, байдужим
В здібним, невпевненим
- Визнач головну думку твору Ольги Бусенко «Як я
став відмінником»?
А Знання – найбільша цінність.
Б Тільки наполегливою і старанною працею можна
досягти успіху.
В Учитися ніколи не пізно.
- Скоромовка - це:
А вірш, у якому перші літери рядків утворюють
слово або речення
Б жартівливий вислів, із важких для швидкої вимови
слів
В кроткий поетичний твір, поділений на рядки, які
римуються
- Поєднай вислів та його тлумачення.
Ходити на голові * * дуже добре знати
Знати на зубок * * бешкетувати, робити
безлад
- Постав і запиши два запитання за
змістом твору Ольги Бусенко «Як я став відмінником»?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
- Поміркуй і запиши, чи справді
хлопчикові допомогло чаклунство. А що ж допомогло йому стати відмінником?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар