вівторок, 10 січня 2017 р.

Календарне планування для 3 класу на ІІ семестр

Костопільський навчально-виховний комплекс
«загальноосвітня школа І ступеня-гімназія ім. Т.Г. Шевченка»

 Погоджено    
                                                                                                                                                                                                         Заступник директора з навчально-виховної
                                                                                                                                                                                                            роботи __________________   З. Мельник                                                                                                                                                                                                            

«______»___________________20__року

  
Календарні планування
на ІІ семестр 2016-2017 н.р.
 у 3-Б класі з
української мови,
літературного читання,
 математики,
природознавства
«Я у світі»,
трудового навчання,
учителя початкових класів
                         Плющ Юлії Олегівни         

        Календарні планування з української мови, літературного читання, математики, природознавства, «Я у світі», трудового навчання, складено за оновленими програмами для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 05.08. 2016 року №948 та чинними підручниками для 3 класу.


Розклад уроків


ІІ семестр

Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця
0
Літ.чит.
Укр.мова(2)

Англ. мова
Укр. мова
1
Математика
Ін. мова
Математика
Математика
Ін. мова
2
Осн. здоров’я
Математика
Інформ./укр.мова
Природозн.
Літ.чит.
3
Фізкультура
Образ. мист.
Інформ./укр.мова
Труд. навч.
Музика
4
Природозн.
Літ. чит.
Літ. чит.
Фізкультура
Фізкультура
5

Укр. мова(1)
Я у світі
Год. спілк.
Укр. мова


РОЗКЛАД  ДЗВІНКІВ

0 урок
1 урок
2 урок
3 урок
4 урок
5 урок
12.00 – 12-40
12.50 – 13.30
13.40 – 14.20
14.40 – 15.10
15.20 – 1



СТРУКТУРА   НАВЧАЛЬНОГО  РОКУ

Семестри
з 1 вересня до 26 грудня
з 10 січня до 26 травня
Канікули
з 17 жовтня
 до 23 жовтня
з 26 грудня
до 9 січня
з 10 до 18
квітня

Математика
За підручником М.В. Богданович,Г.П. Лишенко
(4 години на тиждень)

Види і обсяг  контрольних робіт



ІІ семестр
Контрольна робота  №5

Контрольна робота  №6

Контрольна робота  №7

Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень



уроку
Тема уроку
Дом.
завдання
Дата
ІІ семестр
Письмове додавання і віднімання чисел
61.

Різні способи усного додавання круглих трицифрових чисел  виду 560+230, 860-250. Перевірка віднімання додаванням. Творча робота над задачею.
С. 83
№519-534

62.
Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через розряд. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.
С.85
№ 535 - 552

63.
Усне додавання круглих трицифрових чисел із переходом через розряд виду 380+590. Ускладнена задача на знаходження четвертого пропорційного.
С.86
№ 553 - 561

64.
Усне віднімання круглих чисел із переходом через розряд виду 420- 70. Впави і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. 
С. 88
№562 – 571

65.
Віднімання трицифрових чисел  виду 650-290, 600-270. Задачі , що передбачають суми трьох і двох доданків. Периметр трикутника.
С.89
№ 572-589

66.
Письмове додавання двоцифрових чисел. Розв'язування та порівняння складених задач, у складі є пряме і непряме збільшення (зменшення) на кілька одиниць.
С.93
№597,598

67.
Письмове додавання двоцифрових чисел. Творча робота над задачами.
С.94
№604,605

68.
Письмове додавання трицифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці. Складання та розв'язування рівнянь.
С.96
№613,614

69.
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач, що містять подвійне збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.
С.97
№622,623

70.
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці, що містить буквені дані.
С.98
№630,631

71.
Письмове віднімання трицифрових чисел. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Види трикутників.
С.99
№638,639

72.
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам.
С.100
№647,648

73.
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нуль.
С.102
№656,657

74.
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків.
С.103
№665,667

75.
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
С.104
№674,675


76.
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
С.106
№683,684

77.
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Розширена задача на зведення до одиниці.
С.107
№693,694

78.
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Розвя'зання рівнянь.
С.109
№704,705

79.
Розв'язання виразів, що містять сумісні дії (письмове додавання і віднімання). Розв'язання розширеної задачі на зведення до одиниці двома способами.
С.110
№712,713

80.
Додавання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач.
С.112
№720,721

81.
Віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач, що містять буквені дані.
С.113
№728,729

82.
Контрольна робота  №5.
«Письмове додавання і віднімання чисел»
С.115
№8-12

Множення і ділення в межах 1000
Усне множення і ділення
83.
Аналіз контрольної роботи. Множення на 1 і 0. Розв'язування розширеної задачі на зведення до одиниці, що містить непряме зменшення на кілька одиниць. Тем. бал.
С.117
№737,738

84.
Ділення числа на те саме число, ділення на 1. Ділення 0 на число. Розв'язання задач на знаходження невідомих доданків за відомими сумами двох і трьох доданків.
С.118
№746,747

85.
Множення числа на 100. Ділення чисел, що закінчуються нулями на 100.
С.120
№756,757

86.
Ділення виду 80:8, 700:7. Розв’язування задачі на три дії.
С.121
№764,765

87.
Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задача на знаходження суми двох добутків.
С.122
№775,776

88.
Ділення числа на добуток. Спосіб послідовного ділення. Розв'язуваня задач.
С.124
№786,787

89.
Ділення виду 80:20, 600:30, 600:300 способом послідовного ділення та способом випробовування.
С.125
№795,796

90.
Множення суми на число. Повторення та закріплення вивченого.
С.127
№813,814

91.
Множення числа на суму.
С.128
№822,823

92.
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач. Периметр прямокутника.
С.129
№832,833

93.
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач.
С.131
№841,842

94.
Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів.
С.132
№849,850

95.
Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Розв'язання задач.
С.133
№859,860

96.
Множення виду 320∙3. Розв'язування задач. Знаходження довжини сторони трикутника за двома відомими сторонами та периметром. Повторення та закріплення вивченого
С.135
№877,878

97.
Контроль навчальних досягнень №6.
С.165
№1-7

98.
Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число.
Тем.бал.
С.136
№885,886

99.
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
С.137
№895,896

100.
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2.
С.139
№906,907

101.
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Розв'язання задач.
140
№914,915

102.
Перевірка ділення множенням. Ділення виду 64:16,125:25
С.141
№923,924

103.
Перевірка дії множення дією ділення.
С.142
№932,933

104.
Ділення виду 360:3.
С.143
№941,942

105.
Ділення виду 64:16. Розв'язування задач.
С.144
№950,951


106.
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
С.145
№958,959

107.
Залежність між множником і добутком. Розв'язування задач.
С.147
№967,968

108.
Залежність між діленим, дільником і часткою. Розв'язування задач.
С.148
№975,976

109.
Залежність між дільником, діленим і часткою. Розв'язування задач.
С.149
№983,984

110.
Контроль навчальних досягнень №7.
С.165
№8,9

111.
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач. Тем.бал.
С.150
№990,991

112.
Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач.
С.152
№1005, 1006

113.
Частини. Позначення частин числа цифрами.Розв'язування задач, що включають знаходження частини числа.
С.153
№1014,1015

114.
Розв’язування задач на час. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
С.155
№1024,1025

115.
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові.
С.156
№1034,1035

116.
Знаходження числа за його частиною.
С.157
№1044,1045

117.
Ділення з остачею (ознайомлення).
С.159
№1055,1056

118.
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
С.160
№1064,1065

119.
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
С.162
№1073,1074

120.
Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
С.163
№1082,1083


121.
Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень.
С.164
№1093,1094

Повторення вивченого за рік.
Ознайомлення з письмовим множенням і діленням.
122.
Аналіз контрольної роботи. Повторення табличного множення і ділення. Ознайомлення з письмовим множенням на одноцифрове число. Тем. бал.
С.167
№1105,1106

123.
Табличне множення і ділення. Ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число.
С.168
№1113,1114

124.
Нумерація трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число.
С.169
№1122,1123

125.
Ділення. Частини. Чисельник, знаменник.
С.170
№1131,1132

126.
Розв’язування задач. Дії з іменованими числами.
С.170
№1138,1139

127.
Ділення з остачею. Ділення суми на число. Розв’язування задач.
С.172
№1146,1147

128.
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення трицифрових чисел на одноцифрове.
С.173
№1156,1157

129.
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення на одноцифрове число.
С.174
№1162,1163

130.
Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок.
С.174
№1171,1172
































Українська мова
За підручником М.Д. Захарійчук,А.І. Мовчун
( І семестр – 4 години на тиждень; ІІ семестр – 3 години на тиждень)

Види і обсяг контрольних робіт робіт

Діалог
Усний
 переказ
Письмовий
переказ
Перевірка мовних знань і вмінь
Диктант
Списування
Усний твір
Загальна кількість
ІІ семестр
-
-
-
2
2
1
-
5

уроку
Тема уроку
Дом.
завдання
Дата
ІІ семестр
Частини мови. Загальне поняття.
61.
Узагальнення знань про іменник, прикметник, дієслово як частини мови
С.96
Впр.234

62.
Службові слова. Роль службових слів у реченні
С.98
Впр.238

63.
Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови
С.99
Впр.242

64.
Головні та залежні слова у словосполученнях. Зв’язок слів у реченні
С.100
Впр.246

Іменник
65.
Іменник як частина мови. Навчальний діалог
С.103
Впр.250

66.
Розвиток мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом
С.103
Впр251(3) дописати

67.
Власні та загальні іменники. Велика буква у власних назвах. Велика буква у кличках тварин
С.106
Впр.258
 Правило


68.
Поняття предметності. Іменники, що називають опредмечені якості та дії
С.108
Впр.261
правило

69.
Вживання   іменників у  прямому  і переносному  значенні
С.109
Впр.265

70.
Рід   іменників
С.111
Впр.269
правило

71.
Розвиток  мовлення. Складання тексту за поданими початком, кінцівкою та ілюстраціями
С.112
Впр.270(2)
дописати

72.
Рід  іменників: чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів
С.114
Впр.274

73.
Число іменників: однина і множина. Змінювання іменників за числами
С.116
Впр.277
Правило

74.
Число іменників: однина і множина. Змінювання іменників за числами
С.117
Впр.280

75.
Практичне ознайомлення з відмінками іменника
С.120
Впр.288
правило

76.
Зміна іменників за відмінками. Синтаксична роль прийменників та закінчень
С.122
Впр.293

77.
Розвиток  мовлення. Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту його темі
С.121
Впр.289(2)

78.
Перевірка мовних знань і умінь з теми «Іменник»


79.
 Аналіз контрольної роботи. Узагальнення  знань про   іменник
Тема


Прикметник

80.
Прикметник як частина мови
С.124
Впр.296
правило

81.
Зв’язок прикметників з  іменниками
С.125
Впр.299

82.
Уживання прикметників у прямому та переносному значеннях
С.126
Впр.303

83.
Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми
С.128
Впр.307

84.
Розвиток  мовлення. Складання тексту-опису «Соняшник»
С.128
Викон.
завд.зош.

85.
Уживання  прикметників у загадках
С.129
Впр.311

86.
Уживання прикметників в описах. Складання тексту-опису за малюнками.
С.130
Впр.314

87.
Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками. Аналіз прикметника як частини мови
С.132
Впр.317

88.
Змінювання прикметників за родами у сполученні з іменниками. Аналіз прикметника як частини мови
С.133
Впр.320

89.
Родові закінчення прикметників
С.135
Впр.324
правила

90.
Розвиток  мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом
С.136
Виконати завд.зош.

91.
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками
С.138
Впр.331

92.
Контрольна робота. Диктант «Солов’їний спів» за О. Гончарем


93.
Узагальнення знань про прикметник
Тема
С.140
Впр.335

Дієслово
94.
Дієслово як частина мови
С.142
Впр.339
Правило

95.
Зв’язок дієслова з іменником у реченні
С.143
Впр.342

96.
Розвиток  мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки
С.144
Дописати
переказ

97.
Дієслова-антоніми
С.146
Впр.346

98.
Дієслова-антоніми
С.147
Впр.349

99.
Дієслова-синоніми
С.148
Впр.352

100.
Змінювання дієслів за часами. Розпізнавання часових форм дієслів у тексті
С.150
Впр.356
Правило

101.
Змінювання дієслів за часами. Вживання часових форм дієслів у мовленні
С.150
Впр.359

102.
Контрольна робота. Списування. « Навесні» за О. Копиленком
С.152
Впр.363

103.
 Аналіз контрольної роботи. Змінювання дієслів за часами. Дієслова, що означають завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових слів
С.154
Впр.367

104.
Змінювання дієслів за часами. Дієслова, що означають завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових слів
С.156
Впр.371

105.
Написання не з дієсловами.
С.157
Впр.374
правило

106.
Написання не з дієсловами
С.159
Впр.381

107.
Розвиток писемного мовлення. Складання привітання до Дня матері
С.158
Впр.378(2)

108.
Розпізнавання часових форм дієслів у тексті
С.162
Впр.389

109.
Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслово»


110.
 Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань про дієслово.
Тема
С.163
Впр.393

Повторення
111.
Що ми знаємо про текст, речення
С.165
Впр.395(3)

112.
Розвиток  мовлення. Складання розповіді на тему “Мої літні канікули”
С.165
Виконати
завд.зош.

113.
Що ми знаємо про будову слова
С.166
Впр.398(2)

114.
Контрольна робота. Диктант «Бджола»
С.167
Впр.400(1)

115.
 Аналіз контрольної роботи. Що ми знаємо про частини мови. Підсумковий урок за рік.
Тема
С.168
Впр.402(3)













Літературне читання
За підручником В.О.Науменко
(І семестр-3 години на тиждень, ІІ семестр-4 години на тиждень)

Види і обсяг перевірних робіт

Аудіювання (письмово) №5
Навичка читання мовчки(письмово) № 6
Робота з літературним твором №7
Навичка читання вголос (усно) №8
Вірш
напам’ять
Вірш
напам’ять
Уривок  
напам’ять
 (30-35 сл.)
ІІ семестр









уроку
Тема уроку
Дом.
завдання
Дата
І семестр
Легенди.Байки.П’єси
46.
Лада Прекрасна — символ долі, благополуччя, любові й радості. Легенда: вигадане і реальне.
І. Липа “Лада Прекрасна”


47.
І. Липа “Лада Прекрасна”


48.
Байка. Л. Глібов — видатний український байкар. Л. Глібов “Коник-стрибунець”. Жанрові особливості байки. Зміст  поняття “мораль»
Вивчення напам’ять

49.
Жанрові особливості байки. Зміст  поняття “мораль»


50.
Образ коника у творах різних жанрів: читаємо і порівнюємо. А. Костецький “Скрипалі”; Й. Струцюк “На зеленому лужку”*; Є. Горєва “Зелені коники в траві”


51.
Позакласне читання. Легенди українських письменників. Міфологічні образи в художньому творі. Є. Шморгун. Легенди; О. Олесь “Княжа Україна


52.
Узагальнення знань з теми “Легенди. Байки. П’єси”
Тема


Світ поезії
53.
Поетична майстерня. Пейзаж у художньому творі. Вечір у поезії П. Тичини. Поняття “пейзаж’, “пейзажна лірика”. Пейзаж у живописі і в художньому творі. П. Тичина “Пастелі”


54.
Вечір у поезії В. Сосюри. Уособлення — один з прийомів створення художнього образу. В. Сосюра “Спокоєм повиті…”


55.
Вечір у поезії Н. Забіли. Епітети в художньому творі. Н. Забіла “Зірочки”
Вивчення вірша напам’ять

56.
Позакласне читання. Як я читаю**. Сучасні українські поети. Іван Андрусяк «Мяке і пухнасте», «Звіряча абетка»


57.
Вечір у поезії Марійки Підгірянки. Марійка Підгірянка “Вечір іде”. Художні засоби. Тон, темп читання, прийоми
запам’ятовування віршів


58.
М. Вороний “Ущухла буря”. Замилування красою природи. Настрій, яким пронизана картина природи після
грози. Образні вислови у творі


59.
Поезія Г. Чубач. Замилування красою допомагає пересилити смуток. Г. Чубач “Зупинюся над рікою”


60.
Творчість В. Скомаровського. В. Скомаровський “Після грози”. Пейзаж, пронизаний спокоєм


61.
Як можна передати у вірші захоплення персонажа красою. І. Калинець “Зірка”. Порівняння образів зірки і зірочок, створених Н. Забілою й І. Калинцем


62.
Контрольна робота №5. Аудіювання (письмово)


63.
Поетична збірка. Читаємо поезію Олени Пчілки. Життя та творчість. Олена Пчілка “Діброва смутная”. Настрій
поезії (смутний, журливий, сумний)


64.
Позакласне читання. Що прочитати з дитячої періодики? Формування вміння працювати з дитячим журналом, читати статті, твори різних жанрів сучасних письменників, запам’ятовувати автора і зміст, обговорювати прочитане


65.
Білосніжна зима в поезії Олени Пчілки. Олена Пчілка “Новину сьогодні зранку…”. Художні засоби у вірші, настрій описаних картин (веселий, радісний, бадьорий, світлий)


66.
Дощик смішний і добрий у поезії А. Малишка. А. Малишко “Вихопивсь дощик”


67.
Позакласне читання. Пейзажна лірика Катерини Перелісної. К. Перелісна “Золота осінь”


68.
Українські традиції у творах Д. Білоуса. Д. Білоус “Щедрий вечір”. Подана у творі інформація, авторський стиль. Настрій, з яким поет описує святкову вечерю. Основна думка твору. Щедрівки


69.
Музика дощу в поезії С. Жупанина. Особливості відтворення автором звуків природи за допомогою слова. С. Жупанин “Музика дощу”*


70.
Улюблена стежечка від рідного порога. П. Осадчук “Стежка”. Особливості авторської майстерності у створенні художнього образу. Порівняння образів дощу, стежечки у різних поетів


71.
У мрії є крила. Поезія Д. Павличка. Майстерність автора у формуванні в читача здатності до емоційного сприйняття поезії. Д. Павличко “Вітряк”


72.
Позакласне читання. Поезія Л. Забашти. “Біле свято зими”


73.
Історична народна пам’ять та українські символи в поезії Д. Павличка. Поняття “рима”, “білий вірш”. Д. Павличко “На щастя”; І. Жиленко “Підкова”*


74.
Турботлива бабуся і онуки. Стосунки у родині очима поета В. Коломійця. Тематика та виховний зміст віршів.
В. Коломієць “Сиве сонечко”


75.
Незграба і балакун — обоє рябоє. В. Коломієць “Тюхтій і Торохтій”. Художні образи тюхтія, торохтія, жар-птиці.
Використання фразеологізмів та іронії у творі


76.
Краса світанку та краса слова у поезії А. М’ястківського. А. М’ястківський “Курличуть хмари…”. Художні образи
у пейзажній ліриці. Епітети, метафори, порівняння у створенні та сприйняті образу світанку


77.
Особливе художнє слово М. Вінграновського. М. Вінграновський “Лазить сонечко”. Добір автором слів для створення картини в русі чи у статиці


78.
Поетична казка, колискова… М. Вінграновський “Приспало просо променя”. Казковість поезії Миколи Вінграновського, мелодійність її звучання, ознаки колискової. Емоційно забарвлені слова, які надають ніжності звучанню твору; індивідуально-авторські слова, що роблять його оригінальним


79.
Позакласне читання. Поети дітям. Вірші Л. Костенко, Д. Павличка, І. Світличного, М. Сингаївського**


80.
Коли твір відкриває свої таємниці. Читаємо і чуємо грозу у творах різних авторів. Виявлення в тексті звукопису, підкреслення його голосом під час читання. С. Маршак “Дощ”*; М. Вінграновський “Грім”; Г. Квітка Основ’яненко “Грім гуде”


81.
Узагальнення знань з теми. П. Воронько “Важучі кетяги краси”*
Тема


Світ прози
82.
О. Копиленко “Розбишака Чив”. Поняття “проза”, “оповідання”, “авторська позиція”, “власна думка”. Бібліографічна стаття. Ю. Дмитрієв як автор науково-популярних творів. “Чи знаєш ти?” (за Ю. Дмитрієвим). Особливості
художнього і науково-художнього твору


83.
Позакласне читання. Різножанровість творів дитячих письменників. Поняття “жанр”. Н. Забіла “Коли я була ще маленька”, “Грудень”; А. Костецький “Мінімакс — кишеньковий дракон, або День без батьків”, “Новенька”**


84.
Цікаві розповіді про життя Мишка восени. Ю. Старостенко “Хто це такий?”, “І трапиться ж таке”. Прийоми звукопису,  казковості


85.
З іскоркою гумору про подію під час рибалки. Григір Тютюнник “Бушля”. Особливості мови письменника. Назви лелеки у творі


86.
Якою бачить справжню дружбу дитячий письменник В. Нестайко. Позиція автора, власна думка, основна думка.
В. Нестайко “Просто Олесь — друг”


87.
Контрольна робота №6 . Читання мовчки (письмово)


88.
Пригодницькі твори для дітей. Життя і творчість М. Трублаїні.  “Яшка і Машка”, “Омар”.


89.
Пригодницькі твори для дітей. Життя і творчість М. Трублаїні. Інсценування твору за вибором: М. Трублаїні “Яшка і Машка”, “Омар”


90.
Пригодницькі твори для дітей. М. Трублаїні “Шоколад боцмана”


91.
Загадка в художньому творі. Життя і творчість Є. Гуцала. Жанрові особливості загадки.



92.
Створення оповідання
(вірша, казки) за аналогією. Є. Гуцало “Прелюдія весни”. Збір-ки українських народних зага-док


93.
Позакласне читання. Довідкова література. Користування енциклопедіями, довідниками, інтернетом


94.
Лічилка там, де дитяча гра. Є. Гуцало “Котилася торба”*. Особливості лічилки. Народні ігри за змістом оповідання


95.
Про життя лелек, материнську турботу і біль за долю дитини. Життя та творчість Ю. Збанацького. Ю. Збанацький “Лелеки”


96.
Коли твір відкриває свої таємниці. Г. Демченко “Лелеки”. Образ лелек у творах різних авторів


97.
Цікавий та незабутній світ дитинства у творах В. Чухліба. Розуміння природи приходить у дитинстві. В. Чухліб “Равлик”


98.
Світ такий цікавий. Хто маленькому про все розкаже? Д. Чередниченко “Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик”. Читання в особах, розігрування окремих епізодів


99.
Позакласне читання. Як вибрати потрібну, цікаву книжку і прочитати її. Твори різних жанрів (на вибір учителя)


100.
Про твоїх ровесників. О. Буцень “Айстри”. Життєвий і творчий шлях письменника
8 абзац напам’ять

101.
Повість. Про дитинство письменника. М. Стельмах “Гуси-лебеді летять”. Поняття “повість”, “автобіографічна повість”


102.
Позакласне читання. Науково-пізнавальна література. Сюжет, смислові частини наукового тексту. П. Утевська,
А. Давидов, О. Копиленко**


103.
Повтори і пригадай. Систематизація й узагальнення знань учнів з теми «Світ прози. Оповідання. Повість» Закріплення зв’язків  “автор — жанр — назва — персонажі — тема —
основна думка”
Тема


Світ гумористичних творів
104.
Як розуміти фразеологізми. Грицько Бойко “Отакий у мене ніс”. Поняття “гумористичний твір”


105
Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово)


106.
Зустріч з персонажами М. Носова. М. Носов “Витівники”


107.
Витівки персонажів творів шведської письменниці А. Ліндгрен. “Малий і Карлсон, що живе на даху”.


108.
“Малий і Карлсон, що живе на даху”. Малий —
узагальнений образ дитини, яка вигадує друзів. Контрольна робота №8


109.
Гумор П. Глазового. Народний гумор. П. Глазовий “Найкоротша пісня”* Контрольна робота №8


110.
Повісті зарубіжних письменників. А. Ліндгрен “Пеппі Довгапанчоха”**, “Малий і Карлсон” (у повному обсязі) Контрольна робота №8


111.
Повісті зарубіжних письменників. А. Ліндгрен “Пеппі Довгапанчоха”**, “Малий і Карлсон” (у повному обсязі) Контрольна робота №8


112.
 З гумором про розваги дітей. І. Кульська “Снігонавти”


113.
Узагальнюючий урок з теми “Світ гумористичних творів”.


114.
Підсумковий урок за рік
Тема


           




Природознавство
За підручником Т.Г.Гільберг
(2 години на тиждень)

Види і обсяг перевірних робіт

ІІ семестр
Контрольна  робота

Контрольна робота

Контрольна робота

Екскурсія

Екскурсія

Екскурсія

Екскурсія



ІІ семестр
Рослини, тварини і середовища їх існування
31.
Які рослини називають хвойними?
С.88-89

32.
Як з’явилися культурні рослини?
С. 90-91

33.
Які умови  необхідні рослинам для життя?
С.92-94

34.
Як рослини при стосувалися до різних природних умов?
С.95-96

35.
 Як розмножуються квіткові рослини?
С.97-98

36.
Навчальний проект «Теплиця на моєму підвіконні» (виготовлення моделі теплиці та вирощування рослин з насіння)


37.
Значення рослин у природі та для людини. Контрольна робота з теми « Рослини та середовища для їх існування»


38.
 Аналіз контрольної роботи. Як тварини впливають на природу Землі? Різноманітність тварин
Тема
С.99-100

39.
Яка група тварин найчисельніша на Землі? Комахи.
С. 101-103

40.
Як риби пристосувалися до життя у водоймах?
С.104-106

41.
Які тварини першими заселили суходіл? Земноводні і плазуни
С.107-108

42.
Як птахи підкорили повітряний простір? Способи живлення птахів. Практична робота: складання ланцюгів живлення
С. 109-111

43.
Як птахи піклуються про своє потомство? Розмноження птахів.
С.112-113

44.
Звірі(ссавці). Як звірі пристосувалися до життя в різних умовах?
С.114-116

45.
Дослідницький практикум “Як звірі  дбають про своє потомство?”
С.117-118

46.
Чим дикі тварини відрізняються від свійських?
С.119-121

47.
Урок-екскурсія. Ознайомлення з розмаїттям рослинного і тваринного світу рідного краю (заповідник, заказник, національний парк, пам’ятка природи, зоопарк)


48.
У чому загадковість світу грибів? Гриби – живі організми. Будова грибів.
С. 122-123

49.
 Гриби їстівні та отруйні. Значення грибів для природи та у житті людини.
С.124-125

50.
Бактерії. Значення бактерій для природи. Запитання до природи. Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини?
С.126-127

51.
Урок-екскурсія. Корисні бактерії( дріжзавод, молокозавод, хлібозавод)


52.
Що таке ланцюг живлення? Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні тварини)
С.128-129

53.
Як охороняти зникаючі рослини? Як охороняти зникаючих тварин? Червона книга України
С.130-134

54.
Для чого створюють заповідники? Ботанічні сади. Заповідні території рідного краю
С.135-136

55.
Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про рослин і тварин. Контрольна робота з теми «Тваринний світ»
Тема
С.140-141

Людина та її організм
56.
 Аналіз контрольної роботи. Як працює наш організм? Системи органів тіла людини та їх роль у забезпеченні життєдіяльності. Нервова система.
С.142-146

57.
Для чого потрібні скелет і м’язи? Опорно-рухова система
С.147-148

58.
З чого складається травна система?
С149-151

59.
Що корисно їсти? Правила корисного харчування. Практичне завдання: аналіз запропонованого раціону харчування (або складання раціону здорового харчування)
С.152-154

60.
Що потрібне для дихання? Дихальна система. Запобігання захворювань органів дихання
С.155-156

61.
Яке значення має кровообіг. Кровоносна система. Бережне ставлення до серця та його тренування.


62.
 Яке значення має шкіра. Гігієна шкіри. Про що повідомляють органи чуття?  Як попереджувати захворювання органів чуття? Гігієна органів чуття


63.
Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про людину та її організм. Контрольна робота з теми “Людина
та її організм”


64.
Аналіз контрольної роботи. Урок-екскурсія. Твоє здоров’я(шкільний медичний кабінет. Аптека)


65.
Навчальний проект: «Який дар природи для людства найцінніший (повітря, вода, тварини, рослини, ґрунт, корисні копалини)


66.
Підсумковий  урок за рік. Як досліджувати природу влітку?
Тема


















Я  У  СВІТІ
(1 год на тиждень)
За підручником Н.Бібік «Я у світі» Харків Видавнича група «Основа» 2013

з/п

Зміст навчального матеріалу
Підручник


16.
Людські чесноти. Додержуй даного тобою слова.                  
81-85


17.
Людські чесноти. Не намагайся обманювати. Не можна брати чуже.
85-91


18.
Навчальний проект «Чи важко бути стриманим», «Чому так важко бути стриманим»


Я – українець

19.
Суспільство як єдність людських спільнот, їх різноманітність. Відносини людей у суспільстві.
92


20.
Україна – незалежна демократична держава.
93-96
Зош.61-63

21.
Символи держави: Герб, прапор, Гімн, їх значення. Громадяни України.
104-107

22.
Де ти живеш. Твоя країна — Україна.
96-100
Зош.51-52

23.
Історичні скарби України.
101-104
Зош.53-54

24.
Якими правами я наділений/наділена як громадянин/ громадянка України? Практична робота
Розв’язання прогностичних задач «Що буде, якщо…» Моделювання правомірних  способів  поведінки.
139-141
Зош.46-49

25.
Конституція України, Декларація прав дитини, Конвенція ООН про права дитини (робота з адаптованими текстами цих документів)
134-138

26.
Навчальний проект  «Подорожуємо Україною»
108-113


Я – європеєць


27.
Такі різні і такі схожі країни та народи. Я вивчаю різні країни і народи
114-125

28.
Україна – європейська держава. Практична робота
Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?
142-145

29.
Європейський Союз – співтовариство народів Європи. Я – член європейської спільноти.
146-149

30.
Навчальний проект
 «Відомі у світі народні промисли сучасної України».
150

31.
Земля – спільний дім для людей. Необхідність взаємодопомоги, співпраці,  охорони природи спільними зусиллями.


32.
Соціальна (екологічна) акція   (тематика за вибором учителя).


33.
Підсумковий урок.








Трудове навчання
За підручником І. М. Веремійчик, В.П. Тименко
(1 година на тиждень)

уроку
Тема уроку
Дом.
завдання
Дата
ІІ семестр
Ми — художники-митці,
Ляльок-іграшок творці
16.
Робота з текстильними волокнами та нитками. Виготовлення ялинкових іграшок з ниток. Рибка


17.
Аплікація з тканини. Види та властивості тканини. Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером. Аплікація з тканини «Коник»


18.
Аплікація з тканини «Колобок»


19.
Робота з пластичними матеріалами. Властивості пластичних матеріалів (пластилін, полімерна глина, глина, солоне тісто). Вироби об’ємної форми. Рельєф. Барельєф. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів барельєфних форм.


20.
Робота з пластичними матеріалами. Вироби об’ємної форми. Об’ємна фігура. Послідовність виготовлення об’ємних виробів із пластичних матеріалів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів об’ємних сюжетних композицій.


21.
Робота з пластичними матері-алами. Вироби об’ємної форми. Об’ємна фігура. Послідовність виготовлення об’ємних виро-бів із пластичних матеріалів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів об’ємних сюжетних композицій.


Конструюємо світ технічний,
Незвичайний, біонічний
22.
Мозаїка з природних та штучних матеріалів. Солом’яний утікач


23.
Подарунок до свята 8 Березня. Кошик з квітами.


Твори дивні, незвичайні
Є в етнічному дизайні
24.
Декорування виробів. Писанка, як один із символів України. Оздоблення великодніх яєць


25.
Декорування виробів. Види декорування пасхальних яєць


26.
Декоративні букви


І у будні, і у свята
Будем стіл сервірувати
27.
Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Складання серветок


28.
Екскурсія до шкільної майстерні з обробки тканини. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття


29.
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Послідовність оздоблення виробів ґудзиками.


Треба розум, руки вмілі
У технічному довкіллі
30.
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок. Казковий будиночок


31.
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів з коробок. Виготовлення макета світлиці


32.
Виготовлення об’ємних виробів з коробок. Підставка для ручок та олівців
«Котик»


33.
Підсумковий урок за рік. Виставка найкращих учнівських робіт.





Немає коментарів:

Дописати коментар