Костопільський навчально-виховний
комплекс
«загальноосвітня школа І
ступеня-гімназія ім. Т.Г. Шевченка»
Погоджено
Заступник
директора з навчально-виховної
роботи
__________________ З. Мельник
«______»___________________20__року
Календарні планування
на ІІ семестр 2016-2017 н.р.
у 3-Б класі з
української мови,
літературного читання,
математики,
природознавства
«Я у світі»,
трудового навчання,
учителя початкових класів
Плющ
Юлії Олегівни
Календарні
планування з української мови, літературного читання, математики,
природознавства, «Я у світі», трудового навчання, складено за оновленими
програмами для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до
Наказу Міністерства освіти і науки України від 05.08. 2016 року №948 та чинними
підручниками для 3 класу.
Розклад
уроків
ІІ семестр
№
|
Понеділок
|
Вівторок
|
Середа
|
Четвер
|
П’ятниця
|
0
|
Літ.чит.
|
Укр.мова(2)
|
|
Англ. мова
|
Укр. мова
|
1
|
Математика
|
Ін. мова
|
Математика
|
Математика
|
Ін. мова
|
2
|
Осн. здоров’я
|
Математика
|
Інформ./укр.мова
|
Природозн.
|
Літ.чит.
|
3
|
Фізкультура
|
Образ. мист.
|
Інформ./укр.мова
|
Труд. навч.
|
Музика
|
4
|
Природозн.
|
Літ. чит.
|
Літ. чит.
|
Фізкультура
|
Фізкультура
|
5
|
|
Укр. мова(1)
|
Я у світі
|
Год. спілк.
|
Укр. мова
|
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ
0 урок
|
1 урок
|
2 урок
|
3 урок
|
4 урок
|
5 урок
|
12.00 – 12-40
|
12.50 – 13.30
|
13.40 – 14.20
|
14.40 – 15.10
|
15.20 – 1
|
|
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОГО
РОКУ
Семестри
|
з 1 вересня до 26
грудня
|
з 10 січня до 26
травня
|
||
Канікули
|
з 17 жовтня
до 23 жовтня
|
з 26 грудня
до 9 січня
|
з 10 до 18
квітня
|
|
Математика
За підручником М.В. Богданович,Г.П.
Лишенко
(4 години на тиждень)
Види і обсяг
контрольних робіт
ІІ семестр
|
Контрольна робота №5
|
|
Контрольна робота №6
|
|
|
Контрольна робота №7
|
|
|
Тематична контрольна робота з перевірки сформованості навичок усних обчислень
|
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дом.
завдання
|
Дата
|
ІІ семестр
Письмове додавання і віднімання чисел
|
|||
61.
|
Різні способи усного додавання круглих трицифрових чисел виду 560+230, 860-250. Перевірка віднімання
додаванням. Творча робота над задачею.
|
С. 83
№519-534
|
|
62.
|
Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел
без переходу через розряд. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач.
|
С.85
№ 535 - 552
|
|
63.
|
Усне додавання круглих трицифрових чисел із переходом
через розряд виду 380+590. Ускладнена задача на знаходження четвертого
пропорційного.
|
С.86
№ 553 - 561
|
|
64.
|
Усне віднімання круглих чисел із переходом через розряд
виду 420- 70. Впави і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних
дій.
|
С. 88
№562 – 571
|
|
65.
|
Віднімання трицифрових чисел виду 650-290, 600-270. Задачі , що
передбачають суми трьох і двох доданків. Периметр трикутника.
|
С.89
№ 572-589
|
|
66.
|
Письмове додавання двоцифрових чисел.
Розв'язування та порівняння складених задач, у складі є пряме і непряме
збільшення (зменшення) на кілька одиниць.
|
С.93
№597,598
|
|
67.
|
Письмове додавання двоцифрових чисел. Творча
робота над задачами.
|
С.94
№604,605
|
|
68.
|
Письмове додавання трицифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці. Складання та
розв'язування рівнянь.
|
С.96
№613,614
|
|
69.
|
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування
задач, що містять подвійне збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.
|
С.97
№622,623
|
|
70.
|
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розширена задача
на зведення до одиниці, що містить буквені дані.
|
С.98
№630,631
|
|
71.
|
Письмове віднімання трицифрових чисел. Вправи і задачі
на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Види трикутників.
|
С.99
№638,639
|
|
72.
|
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць
дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам.
|
С.100
№647,648
|
|
73.
|
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нуль.
|
С.102
№656,657
|
|
74.
|
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць
більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків.
|
С.103
№665,667
|
|
75.
|
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Вправи і
задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
|
С.104
№674,675
|
|
76.
|
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через
розряд (два переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків
арифметичних дій.
|
С.106
№683,684
|
|
77.
|
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи).
Розширена задача на зведення до одиниці.
|
С.107
№693,694
|
|
78.
|
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків.
Розвя'зання рівнянь.
|
С.109
№704,705
|
|
79.
|
Розв'язання виразів, що містять сумісні дії (письмове додавання і
віднімання). Розв'язання розширеної задачі на зведення до одиниці двома
способами.
|
С.110
№712,713
|
|
80.
|
Додавання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач.
|
С.112
№720,721
|
|
81.
|
Віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач, що
містять буквені дані.
|
С.113
№728,729
|
|
82.
|
Контрольна робота №5.
«Письмове додавання і віднімання чисел»
|
С.115
№8-12
|
|
Множення і ділення в межах 1000
Усне множення і ділення
|
|||
83.
|
Аналіз контрольної роботи. Множення на 1 і 0.
Розв'язування розширеної задачі на зведення до одиниці, що містить непряме
зменшення на кілька одиниць. Тем.
бал.
|
С.117
№737,738
|
|
84.
|
Ділення числа на те саме число, ділення на 1. Ділення 0 на число.
Розв'язання задач на знаходження невідомих доданків за відомими сумами двох і
трьох доданків.
|
С.118
№746,747
|
|
85.
|
Множення числа на 100. Ділення чисел, що закінчуються нулями на 100.
|
С.120
№756,757
|
|
86.
|
Ділення виду 80:8, 700:7. Розв’язування задачі на три дії.
|
С.121
№764,765
|
|
87.
|
Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задача на
знаходження суми двох добутків.
|
С.122
№775,776
|
|
88.
|
Ділення числа на добуток. Спосіб послідовного ділення.
Розв'язуваня задач.
|
С.124
№786,787
|
|
89.
|
Ділення виду 80:20, 600:30, 600:300 способом послідовного ділення та
способом випробовування.
|
С.125
№795,796
|
|
90.
|
Множення суми на число. Повторення та закріплення вивченого.
|
С.127
№813,814
|
|
91.
|
Множення числа на суму.
|
С.128
№822,823
|
|
92.
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач. Периметр
прямокутника.
|
С.129
№832,833
|
|
93.
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач.
|
С.131
№841,842
|
|
94.
|
Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів.
|
С.132
№849,850
|
|
95.
|
Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних.
Розв'язання задач.
|
С.133
№859,860
|
|
96.
|
Множення виду 320∙3. Розв'язування задач. Знаходження довжини сторони
трикутника за двома відомими сторонами та периметром. Повторення та
закріплення вивченого
|
С.135
№877,878
|
|
97.
|
Контроль навчальних досягнень №6.
|
С.165
№1-7
|
|
98.
|
Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число.
Тем.бал.
|
С.136
№885,886
|
|
99.
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Вправи і задачі на
застосування вивчених випадків арифметичних дій.
|
С.137
№895,896
|
|
100.
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2.
|
С.139
№906,907
|
|
101.
|
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Розв'язання задач.
|
140
№914,915
|
|
102.
|
Перевірка ділення множенням. Ділення виду 64:16,125:25
|
С.141
№923,924
|
|
103.
|
Перевірка дії множення дією ділення.
|
С.142
№932,933
|
|
104.
|
Ділення виду 360:3.
|
С.143
№941,942
|
|
105.
|
Ділення виду 64:16. Розв'язування задач.
|
С.144
№950,951
|
|
106.
|
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.
|
С.145
№958,959
|
|
107.
|
Залежність між множником і добутком. Розв'язування задач.
|
С.147
№967,968
|
|
108.
|
Залежність між діленим, дільником і часткою. Розв'язування задач.
|
С.148
№975,976
|
|
109.
|
Залежність між дільником, діленим і часткою. Розв'язування задач.
|
С.149
№983,984
|
|
110.
|
Контроль навчальних досягнень №7.
|
С.165
№8,9
|
|
111.
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування
рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач. Тем.бал.
|
С.150
№990,991
|
|
112.
|
Розв’язування
рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач.
|
С.152
№1005, 1006
|
|
113.
|
Частини. Позначення частин числа цифрами.Розв'язування задач, що
включають знаходження частини числа.
|
С.153
№1014,1015
|
|
114.
|
Розв’язування задач на час. Вправи і задачі на застосування вивчених
випадків арифметичних дій.
|
С.155
№1024,1025
|
|
115.
|
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові.
|
С.156
№1034,1035
|
|
116.
|
Знаходження числа за його частиною.
|
С.157
№1044,1045
|
|
117.
|
Ділення з остачею (ознайомлення).
|
С.159
№1055,1056
|
|
118.
|
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків
арифметичних дій.
|
С.160
№1064,1065
|
|
119.
|
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків
арифметичних дій.
|
С.162
№1073,1074
|
|
120.
|
Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених
випадків арифметичних дій.
|
С.163
№1082,1083
|
|
121.
|
Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. Вправи і задачі на
застосування вивчених випадків арифметичних дій. Тематична контрольна робота з перевірки
сформованості навичок усних обчислень.
|
С.164
№1093,1094
|
|
Повторення
вивченого за рік.
Ознайомлення з
письмовим множенням і діленням.
|
|||
122.
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення табличного множення і ділення.
Ознайомлення з письмовим множенням на одноцифрове число. Тем. бал.
|
С.167
№1105,1106
|
|
123.
|
Табличне множення і ділення. Ділення з остачею. Письмове множення на
одноцифрове число.
|
С.168
№1113,1114
|
|
124.
|
Нумерація трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число.
|
С.169
№1122,1123
|
|
125.
|
Ділення. Частини. Чисельник, знаменник.
|
С.170
№1131,1132
|
|
126.
|
Розв’язування задач. Дії з іменованими числами.
|
С.170
№1138,1139
|
|
127.
|
Ділення з остачею. Ділення суми на число. Розв’язування задач.
|
С.172
№1146,1147
|
|
128.
|
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення
трицифрових чисел на одноцифрове.
|
С.173
№1156,1157
|
|
129.
|
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення на
одноцифрове число.
|
С.174
№1162,1163
|
|
130.
|
Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок.
|
С.174
№1171,1172
|
|
Українська мова
За підручником
М.Д. Захарійчук,А.І. Мовчун
( І семестр – 4
години на тиждень; ІІ семестр – 3 години на тиждень)
Види і обсяг
контрольних робіт робіт
|
Діалог
|
Усний
переказ
|
Письмовий
переказ
|
Перевірка мовних знань і вмінь
|
Диктант
|
Списування
|
Усний твір
|
Загальна кількість
|
ІІ семестр
|
-
|
-
|
-
|
2
|
2
|
1
|
-
|
5
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дом.
завдання
|
Дата
|
ІІ семестр
Частини мови. Загальне поняття.
|
|||
61.
|
Узагальнення знань про іменник, прикметник, дієслово як
частини мови
|
С.96
Впр.234
|
|
62.
|
Службові слова. Роль службових слів у реченні
|
С.98
Впр.238
|
|
63.
|
Спільнокореневі слова, що належать до різних частин
мови
|
С.99
Впр.242
|
|
64.
|
Головні та залежні слова у словосполученнях. Зв’язок
слів у реченні
|
С.100
Впр.246
|
|
Іменник
|
|||
65.
|
Іменник як частина мови. Навчальний діалог
|
С.103
Впр.250
|
|
66.
|
Розвиток мовлення. Написання
переказу за колективно складеним планом
|
С.103
Впр251(3)
дописати
|
|
67.
|
Власні та загальні іменники. Велика буква у власних
назвах. Велика буква у кличках тварин
|
С.106
Впр.258
Правило
|
|
68.
|
Поняття предметності. Іменники, що називають
опредмечені якості та дії
|
С.108
Впр.261
правило
|
|
69.
|
Вживання
іменників у прямому і переносному значенні
|
С.109
Впр.265
|
|
70.
|
Рід іменників
|
С.111
Впр.269
правило
|
|
71.
|
Розвиток мовлення. Складання тексту за поданими початком, кінцівкою та
ілюстраціями
|
С.112
Впр.270(2)
дописати
|
|
72.
|
Рід іменників:
чоловічий, жіночий, середній. Віднесення слова до одного з родів
|
С.114
Впр.274
|
|
73.
|
Число іменників: однина і множина. Змінювання іменників
за числами
|
С.116
Впр.277
Правило
|
|
74.
|
Число іменників: однина і множина. Змінювання іменників
за числами
|
С.117
Впр.280
|
|
75.
|
Практичне ознайомлення з відмінками іменника
|
С.120
Впр.288
правило
|
|
76.
|
Зміна іменників за відмінками. Синтаксична роль
прийменників та закінчень
|
С.122
Впр.293
|
|
77.
|
Розвиток мовлення. Удосконалення змісту та форми написаного тексту.
Відповідність тексту його темі
|
С.121
Впр.289(2)
|
|
78.
|
Перевірка мовних знань і умінь з теми «Іменник»
|
|
|
79.
|
Аналіз
контрольної роботи. Узагальнення знань про іменник
Тема
|
|
|
Прикметник
|
|||
80.
|
Прикметник як частина мови
|
С.124
Впр.296
правило
|
|
81.
|
Зв’язок прикметників з іменниками
|
С.125
Впр.299
|
|
82.
|
Уживання прикметників у прямому та переносному
значеннях
|
С.126
Впр.303
|
|
83.
|
Прикметники-антоніми. Прикметники-синоніми
|
С.128
Впр.307
|
|
84.
|
Розвиток мовлення. Складання тексту-опису «Соняшник»
|
С.128
Викон.
завд.зош.
|
|
85.
|
Уживання прикметників
у загадках
|
С.129
Впр.311
|
|
86.
|
Уживання прикметників в описах. Складання тексту-опису
за малюнками.
|
С.130
Впр.314
|
|
87.
|
Змінювання прикметників за родами у сполученні з
іменниками. Аналіз прикметника як частини мови
|
С.132
Впр.317
|
|
88.
|
Змінювання прикметників за родами у сполученні з
іменниками. Аналіз прикметника як частини мови
|
С.133
Впр.320
|
|
89.
|
Родові закінчення прикметників
|
С.135
Впр.324
правила
|
|
90.
|
Розвиток мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом
|
С.136
Виконати
завд.зош.
|
|
91.
|
Змінювання прикметників за числами у сполученні з
іменниками
|
С.138
Впр.331
|
|
92.
|
Контрольна робота. Диктант «Солов’їний спів» за О.
Гончарем
|
|
|
93.
|
Узагальнення знань про прикметник
Тема
|
С.140
Впр.335
|
|
Дієслово
|
|||
94.
|
Дієслово як частина мови
|
С.142
Впр.339
Правило
|
|
95.
|
Зв’язок дієслова з іменником у реченні
|
С.143
Впр.342
|
|
96.
|
Розвиток мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та
кінцівки
|
С.144
Дописати
переказ
|
|
97.
|
Дієслова-антоніми
|
С.146
Впр.346
|
|
98.
|
Дієслова-антоніми
|
С.147
Впр.349
|
|
99.
|
Дієслова-синоніми
|
С.148
Впр.352
|
|
100.
|
Змінювання дієслів за часами. Розпізнавання часових
форм дієслів у тексті
|
С.150
Впр.356
Правило
|
|
101.
|
Змінювання дієслів за часами. Вживання часових форм
дієслів у мовленні
|
С.150
Впр.359
|
|
102.
|
Контрольна робота. Списування. « Навесні» за О. Копиленком
|
С.152
Впр.363
|
|
103.
|
Аналіз
контрольної роботи. Змінювання дієслів за часами. Дієслова, що означають
завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових слів
|
С.154
Впр.367
|
|
104.
|
Змінювання дієслів за часами. Дієслова, що означають
завершену і незавершену дію. Опрацювання програмових слів
|
С.156
Впр.371
|
|
105.
|
Написання не з дієсловами.
|
С.157
Впр.374
правило
|
|
106.
|
Написання не з дієсловами
|
С.159
Впр.381
|
|
107.
|
Розвиток писемного мовлення. Складання привітання до Дня матері
|
С.158
Впр.378(2)
|
|
108.
|
Розпізнавання часових форм дієслів у тексті
|
С.162
Впр.389
|
|
109.
|
Перевірка мовних знань і вмінь з теми «Дієслово»
|
|
|
110.
|
Аналіз
контрольної роботи. Узагальнення знань про дієслово.
Тема
|
С.163
Впр.393
|
|
Повторення
|
|||
111.
|
Що ми знаємо про текст, речення
|
С.165
Впр.395(3)
|
|
112.
|
Розвиток мовлення. Складання розповіді на тему “Мої літні канікули”
|
С.165
Виконати
завд.зош.
|
|
113.
|
Що ми знаємо про будову слова
|
С.166
Впр.398(2)
|
|
114.
|
Контрольна робота. Диктант «Бджола»
|
С.167
Впр.400(1)
|
|
115.
|
Аналіз
контрольної роботи. Що ми знаємо про частини мови. Підсумковий урок за рік.
Тема
|
С.168
Впр.402(3)
|
|
Літературне читання
За підручником В.О.Науменко
(І семестр-3 години на тиждень, ІІ семестр-4 години на
тиждень)
Види і обсяг
перевірних робіт
|
Аудіювання
(письмово) №5
|
Навичка читання мовчки(письмово) № 6
|
Робота з літературним твором №7
|
Навичка читання вголос (усно) №8
|
Вірш
напам’ять
|
Вірш
напам’ять
|
Уривок
напам’ять
(30-35 сл.)
|
ІІ семестр
|
|
|
|
|
|
|
|
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дом.
завдання
|
Дата
|
І семестр
|
|||
Легенди.Байки.П’єси
|
|||
46.
|
Лада Прекрасна — символ долі, благополуччя, любові й
радості. Легенда: вигадане і реальне.
І. Липа “Лада Прекрасна”
|
|
|
47.
|
І. Липа “Лада Прекрасна”
|
|
|
48.
|
Байка. Л. Глібов — видатний український байкар. Л.
Глібов “Коник-стрибунець”. Жанрові особливості байки. Зміст поняття “мораль»
|
Вивчення напам’ять
|
|
49.
|
Жанрові особливості байки. Зміст поняття “мораль»
|
|
|
50.
|
Образ коника у творах різних жанрів: читаємо і
порівнюємо. А. Костецький “Скрипалі”; Й. Струцюк “На зеленому лужку”*; Є.
Горєва “Зелені коники в траві”
|
|
|
51.
|
Позакласне читання. Легенди
українських письменників. Міфологічні образи в художньому творі. Є. Шморгун. Легенди;
О. Олесь “Княжа Україна
|
|
|
52.
|
Узагальнення знань з теми “Легенди. Байки. П’єси”
Тема
|
|
|
Світ поезії
|
|||
53.
|
Поетична майстерня. Пейзаж у художньому творі. Вечір у
поезії П. Тичини. Поняття “пейзаж’, “пейзажна лірика”. Пейзаж у живописі і в
художньому творі. П. Тичина “Пастелі”
|
|
|
54.
|
Вечір у поезії В. Сосюри. Уособлення — один з прийомів
створення художнього образу. В. Сосюра “Спокоєм повиті…”
|
|
|
55.
|
Вечір у поезії Н. Забіли. Епітети в художньому творі.
Н. Забіла “Зірочки”
|
Вивчення вірша напам’ять
|
|
56.
|
Позакласне читання. Як я читаю**. Сучасні
українські поети. Іван Андрусяк «Мяке і пухнасте», «Звіряча абетка»
|
|
|
57.
|
Вечір у поезії Марійки Підгірянки. Марійка Підгірянка
“Вечір іде”. Художні засоби. Тон, темп читання, прийоми
запам’ятовування віршів
|
|
|
58.
|
М. Вороний “Ущухла буря”. Замилування красою природи.
Настрій, яким пронизана картина природи після
грози. Образні вислови у творі
|
|
|
59.
|
Поезія Г. Чубач. Замилування красою допомагає
пересилити смуток. Г. Чубач “Зупинюся над рікою”
|
|
|
60.
|
Творчість В. Скомаровського. В. Скомаровський “Після
грози”. Пейзаж, пронизаний спокоєм
|
|
|
61.
|
Як можна передати у вірші захоплення персонажа красою.
І. Калинець “Зірка”. Порівняння образів зірки і зірочок, створених Н. Забілою
й І. Калинцем
|
|
|
62.
|
Контрольна робота №5. Аудіювання (письмово)
|
|
|
63.
|
Поетична збірка. Читаємо поезію Олени Пчілки. Життя та
творчість. Олена Пчілка “Діброва смутная”. Настрій
поезії (смутний, журливий, сумний)
|
|
|
64.
|
Позакласне читання. Що прочитати з
дитячої періодики? Формування вміння працювати з дитячим журналом, читати
статті, твори різних жанрів сучасних письменників, запам’ятовувати автора і
зміст, обговорювати прочитане
|
|
|
65.
|
Білосніжна зима в поезії Олени Пчілки. Олена Пчілка
“Новину сьогодні зранку…”. Художні засоби у вірші, настрій описаних картин
(веселий, радісний, бадьорий, світлий)
|
|
|
66.
|
Дощик смішний і добрий у поезії А. Малишка. А. Малишко
“Вихопивсь дощик”
|
|
|
67.
|
Позакласне читання. Пейзажна
лірика Катерини Перелісної. К. Перелісна “Золота осінь”
|
|
|
68.
|
Українські традиції у творах Д. Білоуса. Д. Білоус
“Щедрий вечір”. Подана у творі інформація, авторський стиль. Настрій, з яким
поет описує святкову вечерю. Основна думка твору. Щедрівки
|
|
|
69.
|
Музика дощу в поезії С. Жупанина. Особливості
відтворення автором звуків природи за допомогою слова. С. Жупанин “Музика
дощу”*
|
|
|
70.
|
Улюблена стежечка від рідного порога. П. Осадчук
“Стежка”. Особливості авторської майстерності у створенні художнього образу.
Порівняння образів дощу, стежечки у різних поетів
|
|
|
71.
|
У мрії є крила. Поезія Д. Павличка. Майстерність автора
у формуванні в читача здатності до емоційного сприйняття поезії. Д. Павличко
“Вітряк”
|
|
|
72.
|
Позакласне читання. Поезія Л.
Забашти. “Біле свято зими”
|
|
|
73.
|
Історична народна пам’ять та українські символи в
поезії Д. Павличка. Поняття “рима”, “білий вірш”. Д. Павличко “На щастя”; І.
Жиленко “Підкова”*
|
|
|
74.
|
Турботлива бабуся і онуки. Стосунки у родині очима
поета В. Коломійця. Тематика та виховний зміст віршів.
В. Коломієць “Сиве сонечко”
|
|
|
75.
|
Незграба і балакун — обоє рябоє. В. Коломієць “Тюхтій і
Торохтій”. Художні образи тюхтія, торохтія, жар-птиці.
Використання фразеологізмів та іронії у творі
|
|
|
76.
|
Краса світанку та краса слова у поезії А. М’ястківського.
А. М’ястківський “Курличуть хмари…”. Художні образи
у пейзажній ліриці. Епітети, метафори, порівняння у
створенні та сприйняті образу світанку
|
|
|
77.
|
Особливе художнє слово М. Вінграновського. М.
Вінграновський “Лазить сонечко”. Добір автором слів для створення картини в
русі чи у статиці
|
|
|
78.
|
Поетична казка, колискова… М. Вінграновський “Приспало
просо променя”. Казковість поезії Миколи Вінграновського, мелодійність її
звучання, ознаки колискової. Емоційно забарвлені слова, які надають ніжності
звучанню твору; індивідуально-авторські слова, що роблять його оригінальним
|
|
|
79.
|
Позакласне читання. Поети дітям.
Вірші Л. Костенко, Д. Павличка, І. Світличного, М. Сингаївського**
|
|
|
80.
|
Коли твір відкриває свої таємниці. Читаємо і чуємо
грозу у творах різних авторів. Виявлення в тексті звукопису, підкреслення
його голосом під час читання. С. Маршак “Дощ”*; М. Вінграновський “Грім”; Г.
Квітка Основ’яненко “Грім гуде”
|
|
|
81.
|
Узагальнення знань з теми. П. Воронько “Важучі кетяги
краси”*
Тема
|
|
|
Світ прози
|
|||
82.
|
О. Копиленко “Розбишака Чив”. Поняття “проза”,
“оповідання”, “авторська позиція”, “власна думка”. Бібліографічна стаття. Ю.
Дмитрієв як автор науково-популярних творів. “Чи знаєш ти?” (за Ю.
Дмитрієвим). Особливості
художнього і науково-художнього твору
|
|
|
83.
|
Позакласне читання.
Різножанровість творів дитячих письменників. Поняття “жанр”. Н. Забіла “Коли
я була ще маленька”, “Грудень”; А. Костецький “Мінімакс — кишеньковий дракон,
або День без батьків”, “Новенька”**
|
|
|
84.
|
Цікаві розповіді про життя Мишка восени. Ю. Старостенко
“Хто це такий?”, “І трапиться ж таке”. Прийоми звукопису, казковості
|
|
|
85.
|
З іскоркою гумору про подію під час рибалки. Григір
Тютюнник “Бушля”. Особливості мови письменника. Назви лелеки у творі
|
|
|
86.
|
Якою бачить справжню дружбу дитячий письменник В.
Нестайко. Позиція автора, власна думка, основна думка.
В. Нестайко “Просто Олесь — друг”
|
|
|
87.
|
Контрольна робота №6 . Читання мовчки (письмово)
|
|
|
88.
|
Пригодницькі твори для дітей. Життя і творчість М.
Трублаїні. “Яшка і Машка”, “Омар”.
|
|
|
89.
|
Пригодницькі твори для дітей. Життя і творчість М.
Трублаїні. Інсценування твору за вибором: М. Трублаїні “Яшка і Машка”, “Омар”
|
|
|
90.
|
Пригодницькі твори для дітей. М. Трублаїні “Шоколад
боцмана”
|
|
|
91.
|
Загадка в художньому творі. Життя і творчість Є.
Гуцала. Жанрові особливості загадки.
|
|
|
92.
|
Створення оповідання
(вірша, казки) за аналогією. Є. Гуцало “Прелюдія
весни”. Збір-ки українських народних зага-док
|
|
|
93.
|
Позакласне читання. Довідкова
література. Користування енциклопедіями, довідниками, інтернетом
|
|
|
94.
|
Лічилка там, де дитяча гра. Є. Гуцало “Котилася
торба”*. Особливості лічилки. Народні ігри за змістом оповідання
|
|
|
95.
|
Про життя лелек, материнську турботу і біль за долю
дитини. Життя та творчість Ю. Збанацького. Ю. Збанацький “Лелеки”
|
|
|
96.
|
Коли твір відкриває свої таємниці. Г. Демченко
“Лелеки”. Образ лелек у творах різних авторів
|
|
|
97.
|
Цікавий та незабутній світ дитинства у творах В.
Чухліба. Розуміння природи приходить у дитинстві. В. Чухліб “Равлик”
|
|
|
98.
|
Світ такий цікавий. Хто маленькому про все розкаже? Д.
Чередниченко “Хлопчик Івасик і дідусь Тарасик”. Читання в особах,
розігрування окремих епізодів
|
|
|
99.
|
Позакласне читання. Як вибрати
потрібну, цікаву книжку і прочитати її. Твори різних жанрів (на вибір учителя)
|
|
|
100.
|
Про твоїх ровесників. О. Буцень “Айстри”. Життєвий і
творчий шлях письменника
|
8 абзац напам’ять
|
|
101.
|
Повість. Про дитинство письменника. М. Стельмах
“Гуси-лебеді летять”. Поняття “повість”, “автобіографічна повість”
|
|
|
102.
|
Позакласне читання. Науково-пізнавальна
література. Сюжет, смислові частини наукового тексту. П. Утевська,
А. Давидов, О. Копиленко**
|
|
|
103.
|
Повтори і пригадай. Систематизація й
узагальнення знань учнів з теми «Світ прози. Оповідання. Повість» Закріплення зв’язків “автор — жанр — назва — персонажі — тема —
основна думка”
Тема
|
|
|
Світ гумористичних творів
|
|||
104.
|
Як розуміти фразеологізми. Грицько Бойко “Отакий у мене
ніс”. Поняття “гумористичний твір”
|
|
|
105
|
Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово)
|
|
|
106.
|
Зустріч з персонажами М. Носова. М. Носов “Витівники”
|
|
|
107.
|
Витівки персонажів творів шведської письменниці А.
Ліндгрен. “Малий і Карлсон, що живе на даху”.
|
|
|
108.
|
“Малий і Карлсон, що живе на даху”. Малий —
узагальнений образ дитини, яка вигадує друзів. Контрольна
робота №8
|
|
|
109.
|
Гумор П. Глазового. Народний гумор. П. Глазовий
“Найкоротша пісня”* Контрольна робота №8
|
|
|
110.
|
Повісті зарубіжних письменників. А. Ліндгрен “Пеппі
Довгапанчоха”**, “Малий і Карлсон” (у повному обсязі) Контрольна
робота №8
|
|
|
111.
|
Повісті зарубіжних письменників. А. Ліндгрен “Пеппі
Довгапанчоха”**, “Малий і Карлсон” (у повному обсязі) Контрольна
робота №8
|
|
|
112.
|
З гумором про
розваги дітей. І. Кульська “Снігонавти”
|
|
|
113.
|
Узагальнюючий урок з теми “Світ гумористичних творів”.
|
|
|
114.
|
Підсумковий урок за рік
Тема
|
|
|
Природознавство
За підручником
Т.Г.Гільберг
(2 години на
тиждень)
Види і обсяг
перевірних робіт
|
ІІ семестр
|
Контрольна робота
|
|
Контрольна робота
|
|
Контрольна робота
|
|
Екскурсія
|
|
Екскурсія
|
|
Екскурсія
|
|
Екскурсія
|
|
ІІ семестр
Рослини, тварини і середовища їх існування
|
|||
31.
|
Які рослини називають хвойними?
|
С.88-89
|
|
32.
|
Як з’явилися культурні рослини?
|
С. 90-91
|
|
33.
|
Які умови
необхідні рослинам для життя?
|
С.92-94
|
|
34.
|
Як рослини при стосувалися до різних природних умов?
|
С.95-96
|
|
35.
|
Як розмножуються
квіткові рослини?
|
С.97-98
|
|
36.
|
Навчальний проект «Теплиця на моєму підвіконні» (виготовлення моделі теплиці та вирощування рослин з
насіння)
|
|
|
37.
|
Значення рослин у природі та для людини.
Контрольна робота з теми « Рослини та середовища для їх існування»
|
|
|
38.
|
Аналіз
контрольної роботи. Як тварини впливають на природу Землі? Різноманітність
тварин
Тема
|
С.99-100
|
|
39.
|
Яка група тварин найчисельніша на Землі? Комахи.
|
С. 101-103
|
|
40.
|
Як риби пристосувалися до життя у водоймах?
|
С.104-106
|
|
41.
|
Які тварини першими заселили суходіл? Земноводні і
плазуни
|
С.107-108
|
|
42.
|
Як птахи підкорили повітряний простір? Способи живлення
птахів. Практична робота: складання ланцюгів живлення
|
С. 109-111
|
|
43.
|
Як птахи піклуються про своє потомство? Розмноження
птахів.
|
С.112-113
|
|
44.
|
Звірі(ссавці). Як звірі пристосувалися до життя в
різних умовах?
|
С.114-116
|
|
45.
|
Дослідницький практикум “Як звірі дбають про своє
потомство?”
|
С.117-118
|
|
46.
|
Чим дикі тварини відрізняються від свійських?
|
С.119-121
|
|
47.
|
Урок-екскурсія. Ознайомлення з
розмаїттям рослинного і тваринного світу рідного краю (заповідник, заказник,
національний парк, пам’ятка природи, зоопарк)
|
|
|
48.
|
У чому загадковість світу грибів? Гриби – живі
організми. Будова грибів.
|
С. 122-123
|
|
49.
|
Гриби їстівні та
отруйні. Значення грибів для природи та у житті людини.
|
С.124-125
|
|
50.
|
Бактерії. Значення бактерій для природи. Запитання до природи.
Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини?
|
С.126-127
|
|
51.
|
Урок-екскурсія. Корисні бактерії( дріжзавод,
молокозавод, хлібозавод)
|
|
|
52.
|
Що таке ланцюг живлення? Рослиноїдні, м’ясоїдні,
всеїдні тварини)
|
С.128-129
|
|
53.
|
Як охороняти зникаючі рослини? Як охороняти зникаючих
тварин? Червона книга України
|
С.130-134
|
|
54.
|
Для чого створюють заповідники? Ботанічні сади.
Заповідні території рідного краю
|
С.135-136
|
|
55.
|
Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про
рослин і тварин. Контрольна робота з теми «Тваринний світ»
Тема
|
С.140-141
|
|
Людина та її організм
|
|||
56.
|
Аналіз
контрольної роботи. Як працює наш організм? Системи органів тіла людини та їх
роль у забезпеченні життєдіяльності. Нервова система.
|
С.142-146
|
|
57.
|
Для чого потрібні скелет і м’язи? Опорно-рухова система
|
С.147-148
|
|
58.
|
З чого складається травна система?
|
С149-151
|
|
59.
|
Що корисно їсти? Правила корисного харчування.
Практичне завдання: аналіз запропонованого раціону харчування (або складання
раціону здорового харчування)
|
С.152-154
|
|
60.
|
Що потрібне для дихання? Дихальна система. Запобігання
захворювань органів дихання
|
С.155-156
|
|
61.
|
Яке значення має кровообіг. Кровоносна система. Бережне
ставлення до серця та його тренування.
|
|
|
62.
|
Яке значення має
шкіра. Гігієна шкіри. Про що повідомляють органи чуття? Як попереджувати захворювання органів чуття?
Гігієна органів чуття
|
|
|
63.
|
Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про
людину та її організм. Контрольна робота з теми “Людина
та її організм”
|
|
|
64.
|
Аналіз контрольної роботи. Урок-екскурсія. Твоє
здоров’я(шкільний медичний кабінет. Аптека)
|
|
|
65.
|
Навчальний проект: «Який дар природи для людства найцінніший (повітря, вода, тварини, рослини, ґрунт, корисні
копалини)
|
|
|
66.
|
Підсумковий урок
за рік. Як досліджувати природу влітку?
Тема
|
|
|
Я У
СВІТІ
(1 год на тиждень)
За підручником Н.Бібік «Я у світі»
Харків Видавнича група «Основа» 2013
№
з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Підручник
|
|
16.
|
Людські чесноти. Додержуй даного тобою слова.
|
81-85
|
|
17.
|
Людські чесноти.
Не намагайся обманювати. Не можна брати чуже.
|
85-91
|
|
18.
|
Навчальний
проект «Чи важко бути стриманим», «Чому так важко бути стриманим»
|
|
|
Я – українець
|
|||
19.
|
Суспільство як
єдність людських спільнот, їх різноманітність. Відносини людей у суспільстві.
|
92
|
|
20.
|
Україна – незалежна демократична
держава.
|
93-96
Зош.61-63
|
|
21.
|
Символи держави: Герб, прапор, Гімн,
їх значення. Громадяни України.
|
104-107
|
|
22.
|
Де ти живеш. Твоя країна — Україна.
|
96-100
Зош.51-52
|
|
23.
|
Історичні скарби України.
|
101-104
Зош.53-54
|
|
24.
|
Якими правами я наділений/наділена як
громадянин/ громадянка України? Практична
робота
Розв’язання прогностичних задач «Що
буде, якщо…» Моделювання правомірних
способів поведінки.
|
139-141
Зош.46-49
|
|
25.
|
Конституція України, Декларація прав
дитини, Конвенція ООН про права дитини (робота
з адаптованими текстами цих документів)
|
134-138
|
|
26.
|
Навчальний проект «Подорожуємо
Україною»
|
108-113
|
|
|
Я – європеєць
|
|
|
27.
|
Такі різні і такі схожі країни та народи. Я вивчаю
різні країни і народи
|
114-125
|
|
28.
|
Україна – європейська держава. Практична робота
Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за
кордоном?
|
142-145
|
|
29.
|
Європейський Союз – співтовариство
народів Європи. Я – член європейської спільноти.
|
146-149
|
|
30.
|
Навчальний проект
«Відомі у світі народні промисли сучасної
України».
|
150
|
|
31.
|
Земля – спільний дім для людей. Необхідність
взаємодопомоги, співпраці, охорони
природи спільними зусиллями.
|
|
|
32.
|
Соціальна (екологічна) акція (тематика за вибором учителя).
|
|
|
33.
|
Підсумковий урок.
|
|
|
Трудове навчання
За підручником І. М. Веремійчик, В.П. Тименко
(1 година на тиждень)
№
уроку
|
Тема уроку
|
Дом.
завдання
|
Дата
|
ІІ семестр
Ми — художники-митці,
Ляльок-іграшок творці
|
|||
16.
|
Робота з текстильними волокнами та нитками.
Виготовлення ялинкових іграшок з ниток. Рибка
|
|
|
17.
|
Аплікація з тканини. Види та властивості тканини.
Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером. Аплікація з
тканини «Коник»
|
|
|
18.
|
Аплікація з тканини «Колобок»
|
|
|
19.
|
Робота з пластичними матеріалами. Властивості
пластичних матеріалів (пластилін, полімерна глина, глина, солоне тісто).
Вироби об’ємної форми. Рельєф. Барельєф. Інструменти та пристосування для
виготовлення виробів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів барельєфних
форм.
|
|
|
20.
|
Робота з пластичними матеріалами. Вироби об’ємної
форми. Об’ємна фігура. Послідовність виготовлення об’ємних виробів із
пластичних матеріалів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів
об’ємних сюжетних композицій.
|
|
|
21.
|
Робота з пластичними матері-алами. Вироби об’ємної
форми. Об’ємна фігура. Послідовність виготовлення об’ємних виро-бів із пластичних
матеріалів. Практична робота: виготовлення з пластичних матеріалів об’ємних
сюжетних композицій.
|
|
|
Конструюємо світ технічний,
Незвичайний, біонічний
|
|||
22.
|
Мозаїка з природних та штучних матеріалів. Солом’яний
утікач
|
|
|
23.
|
Подарунок до свята 8 Березня. Кошик з квітами.
|
|
|
Твори дивні, незвичайні
Є в етнічному дизайні
|
|||
24.
|
Декорування виробів. Писанка, як один із символів
України. Оздоблення великодніх яєць
|
|
|
25.
|
Декорування виробів. Види декорування пасхальних яєць
|
|
|
26.
|
Декоративні букви
|
|
|
І у будні, і у свята
Будем стіл сервірувати
|
|||
27.
|
Самообслуговування. Культура харчування. Правила
поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Складання серветок
|
|
|
28.
|
Екскурсія до шкільної майстерні з обробки тканини. Одяг
і взуття. Оздоблення одягу та взуття
|
|
|
29.
|
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та
взуття. Послідовність оздоблення виробів ґудзиками.
|
|
|
Треба розум, руки вмілі
У технічному довкіллі
|
|||
30.
|
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми.
Виготовлення об’ємних виробів з коробок. Казковий будиночок
|
|
|
31.
|
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми.
Виготовлення об’ємних виробів з коробок. Виготовлення макета світлиці
|
|
|
32.
|
Виготовлення об’ємних виробів з коробок. Підставка для
ручок та олівців
«Котик»
|
|
|
33.
|
Підсумковий урок за рік. Виставка найкращих учнівських
робіт.
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар